"Κόπηκε" διαφήμιση της Volkswagen


Στην Ευρώπη υπάρχει μία τάση να απαγορεύονται στο εξής διαφημίσεις και τηλεοπτικά σπορ που ενθαρρύνουν την γρήγορή οδήγηση.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 2/8/2018

Ένα άλλο χαρακτηριστικό παράδειγμα αφορά στην περίπτωση της βρετανικής αρχής ελέγχου διαφήμισης ASA όπου μετά από αρκετές καταγγελίες προχώρησε στην κατάργηση μίας διαφήμισης της Volkswagen για το νέο Polo. Ο λόγος είναι πως το σημείο όπου το αυτοκίνητο φαίνεται να φρενάρει από μόνο του χάρη στα ηλεκτρονικά ενθαρρύνει την μη υπεύθυνη οδήγησης και την επανάπαυση του οδηγού στα συστήματα ασφαλείας.

Το σποτάκι δείχνει ένα μικρό αγορά να μεγαλώνει και να κάνει ποδήλατο, να καβαλά σκούτερ και να οδηγεί το αυτοκίνητο όταν ενηλικιώνεται. Ο πατέρας παρακολουθείς το πέρασμα  των ετών το γιο να έχει διάφορα ατυχήματα και ως συνοδηγός στο αυτοκίνητο αγχώνεται ιδιαίτερα. Ωστόσο, το Polo έχει τα συστήματα ώστε να προστατεύει το γιο και συγκεκριμένα μία πεζό που πάει να διασχίσει το δρόμο.

Πάντως, η VW υποστηρίζει πως το βίντεο της σε καμία περίπτωση δεν ενθαρρύνει την ασυνείδητη οδήγηση και πως προβάλλει την ασφάλεια των συστημάτων.