Κορυφαία διάκριση της Kosmocar στο θεσμό «Superbrands»


Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 02 Απριλίου 2012 στο Ξενοδοχείο HILTON η λαμπρή Εκδήλωση Απονομής των Βραβείων Corporate Superbrands Greece  2011 - 2012, στην οποία τιμήθηκαν ορισμένες από τις κορυφαίες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη χώρα, σε όλο το φάσμα της οικονομίας.

  • 7/4/2012

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 02 Απριλίου 2012 στο Ξενοδοχείο HILTON η λαμπρή Εκδήλωση Απονομής των Βραβείων Corporate Superbrands Greece  2011 - 2012, στην οποία τιμήθηκαν ορισμένες από τις κορυφαίες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη χώρα, σε όλο το φάσμα της οικονομίας.

Σημαντικοί εκπρόσωποι της επιχειρηματικής κοινότητας της χώρας παρευρέθηκαν για να τιμήσουν τις Κορυφαίες Εταιρικές Επωνυμίες που αναδείχθηκαν μέσα από αξιολόγηση Κριτικής Επιτροπής και δημοσκόπηση κοινής γνώμης.

Βραβείο επί σκηνής απονεμήθηκε στην Kosmocar A.E. η οποία ανακηρύχθηκε Κορυφαία Εταιρική Επωνυμία στην Ελλάδα για το 2011 – 2012 στα πλαίσια του Θεσμού των Superbrands  που πραγματοποιείται στη χώρα μας για τέταρτη φορά.

Ο θεσμός Superbrands εγκαινιάστηκε το 1995 στη Μεγάλη Βρετανία και από τότε μέχρι σήμερα έχει υλοποιηθεί σε περισσότερες από 80 χώρες σε όλο τον κόσμο. Αναδεικνύει κορυφαίες εταιρικές και προϊοντικές επωνυμίες των κατά τόπους εθνικών αγορών μέσω αξιολόγησης Κριτικής Επιτροπής σε συνδυασμό με δημοσκόπηση. Στόχος: η αναγνώριση της πολύπλευρης αξίας των επώνυμων προϊόντων και υπηρεσιών σε όλους τους κλάδους της οικονομίας και της καθημερινότητας, αλλά και η ενημέρωση του κοινού για την ιστορία, τις αξίες, τα επιτεύγματα την ταυτότητα, ορισμένων από τα πλέον δημοφιλή brands της αγοράς.

Στο πλαίσιο των Corporate Superbrands 2011/2012, αξιολογήθηκαν περί τις 3.000 εταιρικές επωνυμίες από Κριτική Επιτροπή και το 20% προκρίθηκε και αξιολογήθηκε σε τελική φάση από Κριτική Επιτροπή, ευρύ κοινό και εκπροσώπους επιχειρήσεων  με βάση τα ακόλουθα κριτήρια:

  • Αναγνωρισιμότητα Επωνυμίας & Δύναμη Φήμης
  • Αξιοπιστία και Μακροχρόνια Συνέπεια
  • Εταιρική Υπευθυνότητα:
    - Αγορά (Ποιότητα, Τιμή Προϊόντος, Υπηρεσίες)
    - Εργασιακές Σχέσεις (Σύννομη & Διάφανη Λειτουργία, Κλίμα και Πρακτικές)
    - Κοινωνία (Χορηγικές, Πολιτισμικές & Κοινωνικές Πρωτοβουλίες)
    - Περιβάλλον (προστασία και περιορισμός αρνητικών περιβαλλοντικών επιπτώσεων)