Κριτική από την BMW για την ποιότητα της Tesla


Σε δήλωσή του, ο κ. Oliver Zipse, Διευθύνων Σύμβουλος της BMW, δήλωσε ότι η Tesla έχει θέματα ποιότητας στα μοντέλα της και δεν μπορεί να θεωρηθεί ως ένας κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων.

  • ΚΕΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 11/11/2021

Σε εκδήλωση που οργάνωσε η γερμανική εφημερίδα «Handelsblatt» με θέμα την αυτοκινητοβιομηχανία και το περιβάλλον, ο κ. Oliver Zipse, Διευθύνων Σύμβουλος της BMW, δήλωσε ότι η εταιρεία θέλει να παραταθεί η πώληση αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης και μετά το 2035, χρονιά κατά την οποία προτείνεται η πλήρης κατάργησή τους από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Εκτός αυτού, ο κ. Zipse αναφέρθηκε στην Tesla και στην ποιότητα κατασκευής των μοντέλων της όπου ήταν κριτικός έναντι αυτών. Συγκεκριμένα ανέφερε : «Η Τesla, δεν αποτελεί μέρος τής πολυτελούς κατηγορίας. Αναπτύσσεται πολύ δυναμικά λόγω της περικοπής των τιμών. Εμείς, δεν πρόκειται να κάνουμε κάτι τέτοιο καθώς πρέπει να δίνουμε διάρκεια σε εσάς (σημ.: πελάτες). Εκεί που διαφέρουμε είναι στα στάνταρ ποιότητας και αξιοπιστίας. Έχουμε διαφορετικές φιλοδοξίες αναφορικά με την ικανοποίηση των πελατών μας».

Είναι η δεύτερη φορά εντός του 2021 όπου το κορυφαίο στέλεχος της BMW AG αναφέρεται επικριτικά στην Tesla. Το ίδιο έπραξε και στις αρχές της χρονιάς, τον περασμένο Φεβρουάριο, όπου είχε εκφράσει δημόσια την αμφιβολία του για το εάν η Tesla θα καταφέρει να διατηρήσει την πρωτοκαθεδρία της στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων από τη στιγμή που θα αρχίσει να αυξάνεται ο ανταγωνισμός από τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες, σε ό,τι αφορά σε αυτά.

Παρά την κριτική που είχε εκφράσει τότε, όπως είδαμε, η πορεία της αμερικανικής εταιρείας στην Ευρώπη είναι διαρκώς ανοδική και τον περασμένο Σεπτέμβριο το Model 3 ήταν πρώτο σε πωλήσεις στις 26 χώρες τις Ευρωπαϊκής Ένωσης με 24.591 μονάδες. Ήταν η πρώτη φορά που ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο ξεπέρασε αυτά με θερμικό κινητήρα. Συγκριτικά, στη δεύτερη θέση κατετάγη το Renault Clio V (18.264) μονάδες ενώ ο «συνήθης πρωταθλητής», το Volkswagen Golf, ήταν στην τέταρτη θέση (17.507) μονάδες (πηγή: JATO Dynamics). 

Βεβαίως, η BMW έχει πλέον μεγαλύτερο έρεισμα στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων καθώς έχει παρουσιάσει και εντάξει στην αγορά τις i4 και iX. Αναμενόμενα, θέλει να αποκτήσει μερίδιο σε αυτή και θεωρεί ότι πρέπει να διαφοροποιηθεί έναντι της Tesla.