Για όποιον αναζητά έναν οικονομικό τρόπο εναλλακτικής κίνησης με χαμηλό κόστος και που μπορεί να εξυπηρετηθεί από τα υπάρχοντα σημεία ανεφοδιασμού CNG, η Seat ανακοίνωσε και επίσημα την έκδοση 1.5 TGI για το ολοκαίνουργιο Leon. O τετρακύλινδρος κινητήρας ισχύος 130 PS και 200 Nm ροπής είναι κατάλληλα τροποποιημένης για να καταναλώνει πρωτίστως φυσικό αέριο και όποτε χρειάζεται βενζίνη.
Συγκεκριμένα, υπάρχουν τρεις δεξαμενές για το CNG με καθαρή χωρητικότητα 17,3 kg που προσφέρουν μια εργοστασιακή αυτονομία στα 440 km. Όταν το φυσικό αέριο εξαντληθεί και μέχρι τον επόμενο ανεφοδιασμό υπάρχει ένα μικρό ρεζερβουάρ βενζίνης των 9 λίτρων. Βέβαια είναι πολύ μικρό αφού προσφέρει περίπου 100 km κίνησης, αλλά εντάσσεται στην λογική πως το συγκεκριμένο Leon θα κινείται κυρίως με CNG.
Η Seat ανακοινώνει μια μέση κατανάλωση στα 3,9-4,3 kg CNG/100 km με μέση εκπομπή ρύπων τα 107-108 g/km σε κύκλο WLTP. O κινητήρας λειτουργεί σε κύκλο Miller με υψηλότερη σχέση συμπίεσης στο 12,5. Συνδυάζεται στάνταρ με διπλόδισκο κιβώτιο, ενώ η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι στα 203 km/h.
Στο θέμα της ποιότητας των καυσαερίων το CNG προσφέρει 25% λιγότερο CO2 από ένα συμβατικό αντίστοιχο βενζίνης. Ανάλογα με την τιμή καυσίμων το όφελος χρήσης μπορεί να είναι 50% χαμηλότερο από ένα βενζινοκίνητο ή 30% λιγότερο από ένα ντίζελ.