Ξεκινούν οι παραδόσεις της Ferrari Purosangue – Πότε φτάνουν οι πρώτες μονάδες στους αγοραστές


Όσοι πρόλαβαν να παραγγείλουν εγκαίρως τη νέα Ferrari Purosangue τρίβουν τα χέρια τους, αφού οι Ιταλοί ετοιμάζονται να παραδώσουν τα πρώτα αυτοκίνητα στους τυχερούς -και πλούσιους- ιδιοκτήτες. 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 9/3/2023

Η Ferrari ξεκινά τις παραδόσεις της πολυσυζητημένης Purosangue, με τις πρώτες μονάδες να καταφτάνουν στα χέρια των αγοραστών μέχρι τα μέσα του έτους. Με την κυκλοφορία της, οι Ιταλοί θα ανταγωνιστούν μοντέλα όπως τις Lamborghini Urus, Aston Martin DBX, Porsche Cayenne, κ.α..

Όλα τα παραπάνω δημιουργήματα των κορυφαίων κατασκευαστών supercars είναι σαφώς SUV, όμως οι Ιταλοί επιμένουν να το χαρακτηρίζουν ως ένα FUV (Ferrari Utility Vehicle). Το αυτοκίνητο έχει ύψος 1.589 mm, γεγονός που την καθιστά λίγο χαμηλότερη από την Porsche Macan, και 200 mm ψηλότερη από την Ferrari GTC 4 Lusso, το τετράθυρο coupe της Ferrari που, όπως κι η Purosangue, φέρει έναν κινητήρα V12.

Μετά από μία «φαγούρα» που κράτησε 30 χρόνια, η Ferrari μπήκε επιτέλους στον χώρο των SUV -ή FUV αν προτιμάτε- κάνοντας και ακόμα και τους πιο... δύσπιστους να πνίξουν τις αμφιβολίες τους, όσον αφορά τον σχεδιασμό της. 

Στόχος της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας ήταν να προσφέρει στο νέο της όχημα την ίδια οδηγική εμπειρία με που έχει ένα σπορ αυτοκίνητο, αγγίζοντας την ίδια στιγμή μία νέα αγοραστική κατηγορία.

Τώρα, η παραγωγή της Purosangue ανεβάζει στροφές με τον όγκο παραγγελιών να έχει αφήσει την εταιρεία εξαιρετικά ικανοποιημένη. Ο Pietro Virgolin, διευθυντής marketing προϊόντων, μπορεί να μην δεν αποκάλυψε τον ακριβή αριθμό παραγγελιών που έχει λάβει η Ferrari μέχρι στιγμής, όπως είπε ότι «η αγορά έχει εκτιμήσει την Purosangue.»

Εξάλλου, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Enrico Galliera, εμπορικός διευθυντής και γενικός διευθυντής marketing,  η Ferrari ίσως χρειαστεί να κλείσει τα βιβλία παραγγελιών αφού η ζήτηση ξεπέρασε τις προσδοκίες.

Ο ερχομός της Purosangue σήμανε «συναγερμό» στα εργοστάσια των υπολοίπων Ευρωπαίων κατασκευαστών, καθώς αποτελεί το πρώτο μοντέλο μεγάλων διαστάσεων της ιταλικής εταιρείας, και η επιτυχία του είναι αναμενόμενη, έως και δεδομένη.

Η Purosangue έρχεται να ανταγωνιστεί πρώτη και καλύτερη τη Lamborghini Urus, με τις τιμές των δύο όμως να αποκλίνουν κατά πολύ. Η πρώτη κοστίζει 390.000 ευρώ στην Ιταλία, ενώ η δεύτερη 230.000 ευρώ, αποτελώντας το πιο επιτυχημένο μοντέλο της γκάμας της Lamborghini για το 2022, ολοκληρώνοντας 1.415 πωλήσεις μέσα στο έτος.

Ο ανταγωνισμός περνά τα ιταλικά σύνορα, αφού η Aston Martin έχει λανσάρει την DBX, ενώ η Porsche με τη σειρά της έχει στην γκάμα της την Cayenne, τη Macan και την Taycan.

Σύμφωνα με τον Virgolin, ο στόχος ήταν να διατηρηθούν οι επιδόσεις της Ferrari, με τον χώρο, την πρακτικότητα και την άνεση να έρχονται σε πρώτο πλάνο: «Θέσαμε ως στόχο την ευρυχωρία των αυτοκινήτων των ανταγωνιστών, όμως το σημείο αναφοράς για την ισχύ και τις επιδόσεις ήταν άλλα μοντέλα της Ferrari,» είπε.