Ξέσπασε «βεντέτα» μεταξύ Alfa Romeo και Dodge για τα... μάτια της Tonale


Η Alfa Romeo δε εμφανίζεται ιδιαίτερα χαρούμενη με το λανσάρισμα του Dodge Hornet, καθώς θεωρεί ότι το μοντέλο της ενδέχεται να χάσει πωλήσεις από τον αμερικανικό... κλώνο του.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ, DODGE
  • 25/8/2022

Η Dodge παρουσίασε στην απέναντι όχθη του Ατλαντικού το νέο Hornet, ως το πιο γρήγορο και ισχυρό compact όχημα με κόστος κάτω των 30.000 ευρώ, σύμφωνα με την τρέχουσα ισοτιμία, ωστόσο η Alfa Romeo εμφανίζεται δυσαρεστημένη με τον τρόπο που έγινε το λανσάρισμα, σύμφωνα με δημοσίευμα του thedrive.com.

Οι δύο εταιρείες βρίσκονται αμφοτέρως υπό τη σκέπη του ομίλου Stellantis και το Hornet είναι βασισμένο σε μεγάλο βαθμό στην Tonale. Η Dodge έχει χρησιμοποιήσει πολλά μέρη της όπως την κινητήρια μονάδα, την ανάρτηση, μέρη του αμαξώματος αλλά και του εσωτερικού. Η υλοποίηση του σχεδίου ξεκίνησε αρχικά από την Alfa Romeo, με την Dodge να «τοποθετεί απλά το λογότυπό της και διαφορετικούς προφυλακτήρες», σύμφωνα με τους Ιταλούς.

Το Dodge Hornet ανακοινώθηκε στην αμερικανική αγορά με τιμή πολύ μικρότερη αυτής της Alfa Romeo Tonale, κατά περίπου 10.000 ευρώ, σύμφωνα με την τρέχουσα ισοτιμία, κάνοντας την ιταλική εταιρεία να ανησυχεί για το πως αυτό θα επηρεάσει τις πωλήσεις του δικού της μοντέλου.

Πηγές εκ των έσω αναφέρουν ότι «Η Dodge εκμεταλλεύτηκε την Tonale για να δημιουργήσει ένα συμβατικό αυτοκίνητο – όπως έκανε και η Aston Martin με το Cygnet, αν θέλετε. Αρκεί να πούμε ότι οι εσωτερικές πολιτικές κέρδισαν, και στη Dodge έπρεπε να βελτιώσουν τον μέσο όρο οικονομίας καυσίμου της εταιρείας, κι έτσι γεννήθηκε το Hornet.»

Η πώληση της Tonale γίνεται έτσι αρκετά δύσκολη στις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς, αν και σχεδόν πανομοιότυπα, τα δύο μοντέλα ανήκουν σε διαφορετικά τμήματα της κατηγορίας crossover, λόγω της διαφοράς στην τιμή. Πολλοί είναι όμως αυτοί που υποστηρίζουν ότι η Alfa Romeo Tonale είναι το πιο σημαντικό μοντέλο που έχει κυκλοφορήσει η εταιρεία εδώ και καιρό, με την ίδια να ελπίζει να ξεπεράσει τις πωλήσεις των Stelvio και Giulia στη Β. Αμερική.

Αν κοιτάξουμε τους αριθμούς, το Dodge Hornet έλαβε 14.000 προπαραγγελίες μόλις 24 ώρες μετά το ντεμπούτο του, κάνοντας το έργο της Alfa Romeo ακόμα πιο δύσκολο.

Πηγή: The Drive