Ξεχάστε τα ηλεκτρικά hypercars των 2.000 ίππων λέει η Porsche


Και ενώ από παντού πετάγονται χιλιάδες πλέον οι ίπποι από μικρούς κατασκευαστές, η Porsche δείχνει ψύχραιμη, επιλέγοντας να ακολουθήσει μια πιο προσγειωμένη αλλά και πιο ολοκληρωμένη λύση για το νέο της hypercar.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 5/3/2020

Η έλευση της ηλεκτροκίνησης είχε μεταξύ άλλων και μία ακόμα παράμετρο, την έκρηξη των ηλεκτρικών hypercars τα οποία φτιάχνονται από μικρούς κατασκευαστές και συνήθως φλερτάρουν με ανήκουστες μέχρι σήμερα ιπποδυνάμεις έως και 2.000 ίππους.

Όμως η Porsche φαίνεται αποφασισμένη να μην ακολουθήσει αυτή την τρελή κούρσα, καθώς όπως δήλωσε ο αρχισχεδιαστής της εταιρίας Michael Mauer, θα ακολουθήσουν έναν διαφορετικό δρόμο.

"Νομίζω, είπε σε δηλώσεις του στο βρετανικό Autocar, ότι είναι μεγάλη πρόκληση το βάρος των μπαταριών και πως αυτό θα συμβιβαστεί με τις επιδόσεις, την οδική συμπεριφορά και το χαμηλό βάρος. Αυτή η νέα γενιά από hypercars δεν είναι μόνο βαριά αλλά μοιάζουν και όλα μεταξύ τους καθώς ακολουθούν τις ίδιες αεροδυναμικές επιλογές. Επίσης με τα ηλεκτρικά μοντέλα, δεν έχει νόημα πια ο χαρακτήρας του κινητήρα, κάτι που εμείς θα θέλαμε να προσεγγίσουμε λίγο διαφορετικά".

Όπως δήλωσε ο Mauer "εγώ προσωπικά βρίσκω πολύ πιο δύσκολο από το να έχεις 2.000 ίππους να φτιάξεις κάτι μικρότερο, ελαφρύτερο και πιο καλά εστιασμένο στην σπορ οδήγηση."

Η κουβέντα επανέρχεται με αφορμή τις φήμες που υπάρχουν για την διάδοχο της 918 Spyder η οποία λέγεται ότι θα έχει ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα. Όμως αυτό έχει διαψευσθεί και μάλλον θα υπάρξει ένα plug in υβριδικό σύστημα, καθώς η τεχνολογία των μπαταριών δεν βρίσκεται στο σημείο που θέλει η εταιρία.

Οι φήμες θέλουν ότι αυτό το plug in υβριδικό σύστημα θα έχει στο επίκεντρο έναν V6 κινητήρα, που θα εξελιχθεί παράλληλα με αυτόν που φτιάχνει η Porsche για την επιστροφή της στην Formula 1 από το 2021. 

Πάντως προς το παρόν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο παραμένει στο επίπεδο της φημολογίας, και δεν αναμένεται να εμφανιστεί πριν το 2023.