Lamborghini: Αντίστροφη μέτρηση για τον διάδοχο της Aventador – Στις 29/3 τα αποκαλυπτήρια


Το μοντέλο θα κινεί ένας πανίσχυρος V12 που θα αποδίδει, συνδυαστικά μαζί με τους τρεις ηλεκτροκινητήρες, δύναμη 1.015 PS!

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: LAMBORGHINI
  • 23/3/2023

Η Lamborghini έχει κάνει αρκετά teaser μέχρι στιγμής, που αφορούν την παρουσίαση του νέου της μοντέλου, το οποίο έρχεται να αντικαταστήσει την Aventador στην γκάμα της εταιρείας. Σχεδόν κάθε μέρα, μαθαίνουμε κάτι καινούργιο για το νέο HPEV (High Performance Electrified Vehicle) που θα λανσάρουν οι Ιταλοί.

Η αρχή έγινε όταν η Lamborghini αποκάλυψε την πλατφόρμα, και στη συνέχεια το σασί που θα φιλοξενήσει το νέο μοντέλο, το οποίο φέρει την κωδική ονομασία LB744. Μαζί με μία σειρά από εντυπωσιακές φωτογραφίες και video, η εταιρεία από την Sant' Agata της Μπολόνια έδωσε στο φως της δημοσιότητας και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του διαδόχου της θρυλικής Aventador.

Ένας κινητήρας V12 θα πλαισιώνει το υβριδικό μοντέλο της Lamborghini, με τους Ιταλούς να τοποθετούν για πρώτη φορά, πάνω σε αυτόν, ένα νέο εγκάρσιο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων (DCT). Ο πανίσχυρος V12 είναι ικανός να παράγει από μόνος του 825 PS, όμως, με τη βοήθεια των τριών ηλεκτροκινητήρων που θα τον συνοδεύουν, θα αγγίζει τα 1.015 PS.

Μόλις πριν 2 ημέρες, ένα «χαρμόσυνο» και ιδιαίτερα εντυπωσιακό νέο ήρθε από τις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας. Το νέο μοντέλο θα φέρει 13 διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης, οι οποίες θα μεταμορφώνουν τελείως την οδηγική εμπειρία που προσφέρει το όχημα στον οδηγό, καθώς θα επιτρέπουν αρκετά εκτενή επίπεδα τροποποίησης.

Ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στις κλασικές λειτουργίες Recharge, Hybrid, και Performance, ενώ ένα άλλο χειριστήριο θα προσφέρει τις επιλογές Citta (City), Strada, Sport, και Corsa, οι οποίες είναι ολοκαίνουργιες, αφού δεν έχουν ξαναχρησιμοποιηθεί σε άλλο μοντέλο της εταιρείας πριν από την LB744.

Πιο συγκεκριμένα, η λειτουργία Citta θα μετατρέπει το υπερόχημα της Lamborghini σε ένα αυτοκίνητο πόλης, εστιάζοντας στην εξοικονόμηση καυσίμου, τη βέλτιστη χρήση της μπαταρίας και τους μηδενικούς ρύπους, για καθημερινές μετακινήσεις στο κέντρο της πόλης. Αυτό το mode οδήγησης βάζει «ταβάνι» στα 180 PS, ενώ οι ρυθμίσεις της ανάρτησης είναι πιο χαλαρές, για περισσότερη άνεση, αφού η στιβαρότητα της ανάρτησης δεν είναι απαραίτητη μέσα στην πόλη.

Αντιθέτως, η λειτουργία Sport, όπως άλλωστε μαρτυρά και η ονομασία της, θα προσδίδει ακόμα περισσότερη ισχύ στο όχημα, με τα αεροδυναμικά βοηθήματα να αναλαμβάνουν δράση, προσφέροντας αυξημένη στιβαρότητα, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων αποκτά τη βέλτιστη ανταπόκριση.

Ανεβαίνοντας ένα σκαλί πιο πάνω, η λειτουργία Corsa δημιουργήθηκε για όσους θέλουν να οδηγήσουν το νέο τους απόκτημα στην πίστα. Φέρνει σε πρώτο πλάνο τον πισταδόρικο χαρακτήρα της LB744 με αυξημένη απόδοση και φυσικά εκκωφαντικό ήχο. Χρησιμοποιώντας την σε συνδυασμό με το mode Performance, μπορεί κανείς να «ξεκλειδώνει» τη μέγιστη απόδοση του υβριδικού «τέρατος» της Lamborghini, αγγίζοντας τελικά τα 1.015 PS.

Η αποκάλυψη δεν αργεί, αφού οι Ιταλοί επιβεβαίωσαν ότι ο διάδοχος της Lamborghini Aventador θα χάσει κάθε ίχνος καμουφλάζ στις 29 Μαρτίου, δηλαδή μόλις μία εβδομάδα από τώρα.