Lamborghini SCV12: Προ των πυλών ο δωδεκακύλινδρος ταύρος των 830 ίππων


ΛΙΓΕΣ ΜΟΛΙΣ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΝΟΙΚΤΗΣ SIAN, Η LAMBORGHINI ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΔΡΙΜΥΤΕΡΗ ΜΕ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ, ΤΗΝ SCV12.

  • Μιχαλης Κατωποδης
  • 29/7/2020

Πριν από ένα περίπου μήνα δημοσιεύσαμε μία είδηση για την SCV12, η οποία ντυμένη με το απαραίτητο καμουφλάζ έκανε γρήγορους γύρους σε μία πίστα. Προφανώς αυτό ήταν για τις ανάγκες της εξέλιξης, στην πράξη όμως το εν λόγω μοντέλο δεν θα φύγει ποτέ από εκεί, αφού δεν πρόκειται να πάρει έγκριση δρόμου. Η Lamborghini το προορίζει αποκλειστικά για track days και -πιθανά- αγώνες.

Το νέο, στην προκειμένη περίπτωση, είναι η πρώτη σελίδα του site της εταιρίας, η οποία είναι ντυμένη με αυτή την εικόνα. Η έκδοση παραγωγής είναι πλέον έτοιμη, υποφωτισμένη, σε κάποια pits και περιμένει την ώρα της να βγει στο φως. Μαζί με την εικόνα ακολουθεί και μία λιτή πρόταση, «Παρουσίαση Νέου Μοντέλου Μείνετε Συντονισμένοι». Δεν γνωρίζουμε πότε προγραμματίζει η Lamborghini να κάνει την επίσημη παρουσίαση, αυτή όμως δεν πρόκειται να αργήσει.

Για όσους δεν έχουν ξανακούσει περί SCV12, πρόκειται για ένα μοντέλο που θα φέρει τον ισχυρότερο V12 που κατασκευάστηκε ποτέ στη St. Agatha, με ισχύ 830 ίππων. Για την εξέλιξή του υπεύθυνη είναι η  Squadra Corse, το αγωνιστικό τμήμα της εταιρίας. Κύριο μέλημα των μηχανικών είναι η ελαχιστοποίηση του βάρους και η δυναμική συμπεριφορά του οχήματος. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι θα χρησιμοποιεί ένα monocoque πλαίσιο από ανθρακονήματα, αναρτήσεις pushrod και τροχούς από μαγνήσιο, με αγωνιστικά ελαστικά. Όσο για την κίνηση, θα μεταφέρεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα, μέσω ενός κιβωτίου ταχυτήτων που χρησιμοποιεί και η αγωνιστική Huracan Super Trofeo Evo.

Από την εικόνα που έδωσε στη δημοσιότητα η Lamborghini βλέπουμε εμφανώς την εισαγωγή αέρα του κινητήρα, πάνω από την οροφή, καθώς και τα μικρά φωτιστικά σώματα στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Αντίστοιχα, από τον πίσω προφυλακτήρα ξεχωρίζουν τρεις αεροδυναμικές πτέρυγες, καθώς και η μεγάλη αεροτομή. Για την τελευταία, μάλιστα, η φίρμα ανακοινώνει ότι είναι σε θέση να προσφέρει περισσότερη αρνητική άντωση από αυτή ενός αγωνιστικού της κατηγορίας GT3!