Μ. Βρετανία: Τέλος οι εκδόσεις diesel από Seat Ibiza και Arona


ΧΩΡΙΣ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ DIESEL ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΒΡΕΤΑΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΤΑ SEAT IBIZA ΚΑΙ ARONA, ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΑΝ  ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ  ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.

  • 11/9/2020

Όλο και λιγότερες είναι οι προτάσεις της κατηγορίας των supermini που εφοδιάζονται με κινητήρες diesel αναδεικνύοντας την αδυναμία ή αν προτιμάτε την απροθυμία των κατασκευαστών να εναρμονίσουν τη βάση της γκάμας τους στους ολοένα και αυστηρότερους περιβαλλοντικούς κανονισμούς.

Μόνο εντύπωση, λοιπόν, δεν προκαλεί το γεγονός ότι η Seat αποφάσισε διακόψει τη διάθεση των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων του Ibiza και του Arona σε μία από τις μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης.

Ο λόγος για τη Μ. Βρετανία, η οποία κατά παράδοση αντιμετωπίζει με μεγαλύτερη αυστηρότητα τα ρυπογόνα  οχήματα, διαθέτοντας παράλληλα και τη δυναμική να υιοθετήσει και να προωθήσει νέες τεχνολογίες.

Σύμφωνα με εκπρόσωπο της ισπανικής φίρμας, η απόφαση για την απόσυρση των πετρελαιοκίνητων  εκδόσεων των Ibiza και Arona πάρθηκε στο πλαίσιο της προσπάθειας εναρμονισμού της γκάμας μοντέλων της Seat με την τάση της εποχής και  τις επιθυμίες των πελατών της.

Αυτό  που μένει  να αποδειχθεί αν η απόφαση αυτή έχει τοπικό χαρακτήρα  ή αν αργά ή γρήγορα  πρόκειται να επηρεάσει και άλλες αγορές της γηραιάς ηπείρου, όπως την ελληνική.

Άλλωστε η μείωση της ζήτησης πετρελαιοκίνητων προτάσεων είναι αισθητή σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της Ευρώπης -συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας- γεγονός που οφείλεται τόσο στη δαιμονοποίηση της συγκεκριμένης τεχνολογίας όσο και στη διαρκή βελτίωση της αποδοτικότητας των βενζινοκινητήρων.

Όπως και στην ελληνική αγορά, έτσι και στη βρετανική, οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις των Seat Arona και Ibiza είχαν επενδύσει στον τετρακύλινδρο diesel κινητήρα του 1,6 λίτρου, ο οποίος αποτελεί ήδη παρελθόν από τις μικρομεσαίων διαστάσεων προτάσεις του γερμανικού ομίλου αυτοκινητοβιομηχανιών.