Mad Clip: Ένας χρόνος από τη μοιραία βόλτα με την Porsche 911


Σαν σήμερα, πριν από έναν χρόνο, ο διάσημος trapper Mad Clip έχασε τον έλεγχο της Porsche 911 και μετά από σφοδρή σύγκρουση με στύλο φωτισμού, έχασε τη ζωή του. Ποια ήταν τα αίτια του δυστυχήματος σύμφωνα με τον πραγματογνώμονα; 

  • KEIMENO: ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΡΜΠΕΑΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 2/9/2022

Τα ξημερώματα της Πέμπτης 2 Σεπτεμβρίου 2021 η ελληνική κοινή γνώμη πάγωσε στο άκουσμα του θανάτου του γνωστού trapper Mad Clip ο οποίος επιστρέφοντας στην οικία του μετά από γαμήλια δεξίωση, έχασε τον έλεγχο της Porsche 911 (MY 2011) που οδηγούσε.

Το περιστατικό συνέβη στην Λεωφόρο Αθήνας, στη Βουλιαγμένη, με τον 34χρονο καλλιτέχνη να βρίσκεται μόνος μέσα στο sport αυτοκίνητο. Η Porsche, αφού βγήκε από τον δρόμο, προσέκρουσε με δύναμη πάνω σε στύλο φωτισμού με αποτέλεσμα να γίνει μια άμορφη μάζα σιδερικών. Λίγη ώρα μετά οι δυνάμεις της Πυροσβεστικής έστησαν μια μεγάλη επιχείρηση και χρειάστηκαν δύο ολόκληρες ώρες για να τον απεγκλωβίσουν.

Στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο Ασκληπιείο Βούλας και εν συνεχεία στον Ευαγγελισμό όπου και υπέκυψε στα τραύματά του τις πρώτες πρωινές ώρες. Τις ημέρες που ακολούθησαν εμφανίστηκαν πολλά δημοσιεύματα που προσπάθησαν να ρίξουν φως στον τρόπο με τον οποίο ο Πήτερ Αναστασόπουλος, όπως ήταν το πραγματικό του όνομα, δεν κατάφερε να κρατήσει το αυτοκίνητο στον δρόμο.

Αξίζει να αναφερθεί πως λίγους μήνες μετά, σε κοντινή απόσταση από το παραπάνω σημείο, έχασε τη ζωή και ο Τζώρτζης Μονογιός οδηγώντας μια Ferrari 488 Pistaπου αντλεί τη δύναμή της από έναν biturbo V8 των 3,9 λίτρων και των 721 ίππων.

Αρχικά η Aστυνομία, μετά από εξέταση μαρτύρων, προχώρησε σε ανακοίνωση με την οποία έβαζε στο “κάδρο” της υπόθεσης του Mad Clip ένα δεξιοτίμονο Audi R8 που κινούνταν δίπλα στην Porche και αμφότερα τα οχήματα είχαν αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα.

Λίγο αργότερα δημοσιεύτηκε και video που, όπως αναφέρουν, δείχνει τα δύο αυτοκίνητα λίγο πριν συμβεί το μοιραίο. Ο οδηγός του Audi R8 εμφανίστηκε στην Αστυνομία και ξεκαθάρισε πως δεν είχε καμία εμπλοκή στο περιστατικό, με τις Αρχές να δέχονται την κατάθεσή του και να μην του απαγγέλουν κατηγορίες.

Με τους fans του Mad Clip να προσπαθούν να πάρουν απάντηση για τους λόγους που ο αγαπημένος τους τραγουδιστής έχασε τη ζωή του, στην επικαιρότητα εμφανίζονταν διάφορα στοιχεία που όμως ποτέ δεν επιβεβαιώθηκαν.

Κάποια ανέφεραν ότι είχε αναπτύξει ταχύτητα που άγγιζε τα 150 km/h, κάποια άλλα έριχναν την ευθύνη στα νερά που συγκεντρώνει -σχεδόν μόνιμα- το συγκεκριμένο σημείο του δρόμου, κάποιοι ισχυρίστηκαν πως είχε απενεργοποιήσει τις ηλεκτρονικές υποβοηθήσεις, ενώ υπήρχαν και αυτοί που μίλησαν για μία ενδεχόμενη κακή κατάσταση των ελαστικών.

Ωστόσο, τον περασμένο Ιούνιο ο πραγματογνώμονας που έχει αναλάβει τη διερεύνηση του δυστυχήματος εκ μέρους της οικογένειας του Mad Clip, κ. Παναγιώτης Μαδιάς, εμφανίστηκε στην εκπομπή του Mega «Χαμογέλα και Πάλι!» και αναφέρθηκε στα αίτια της τραγικής κατάληξης.

«Υπάρχουν τουλάχιστον 1.000 διαφορετικοί λόγοι που μπορεί να “φύγει” ένα αυτοκίνητο στην ευθεία. Εξαρχής είχαμε πει ότι το αυτοκίνητο είχε αναπτύξει ταχύτητα 135 km/h. Ωστόσο διέγραψε όλο το καμπυλόγραμμο τόξο της δεξιάς στροφής και έφυγε στην ευθεία. Αυτό μας προβλημάτισε, μήπως κάποιο όχημα είχε μπει μπροστά του, κάποιο ζώο, κάποιος άνθρωπος;».

«Αυτό το οποίο προκύπτει μέσα από το πόρισμα αλλά και από τη δικογραφία είναι ότι δεν υπήρχαν νερά στο οδόστρωμα. Ωστόσο εγώ ο ίδιος δέχθηκα μια σειρά από τηλεφωνήματα μετά το συμβάν από μάρτυρες όπου με ενημέρωσαν ότι τις βράδυνες ώρες γίνεται το πότισμα της πρασινάδας που υπάρχει πάνω στη διαχωριστική νησίδα και συγκεντρώνεται ποσότητα νερού στο οδόστρωμα. Από τη στιγμή, όμως, που η Τροχαία δεν το έχει καταγράψει στο σχεδιάγραμμα, προφανώς δεν υπήρχαν νερά».

«Από εκεί και πέρα θα πρέπει να τονιστεί πως τα ελαστικά είχαν τοποθετηθεί 8 μήνες πριν και παρόλο που ήταν αγωνιστικά ήταν σε καλή κατάσταση και είχαν επαρκές πέλμα. Αυτό το οποίο έχουμε δει είναι ότι στην έναρξη της ευθείας το αυτοκίνητο γλιστράει πάνω στο οδόστρωμα και εκείνη τη στιγμή ο οδηγός τρομοκρατείται και προσπαθεί, όπως θα έκανε ο κάθε φυσιολογικός οδηγός, να κάνει διορθωτικό ελιγμό. Δυστυχώς όμως αυτός ο ελιγμός δεν εκτελέστηκε σωστά και αυτό ήταν το αίτιο της εκτροπής του οχήματος».

«Εκείνη τη στιγμή και ο ίδιος ο Θεός να ήταν μέσα στο αυτοκίνητο, θα εκτρεπόταν. Από εκεί και πέρα θα πρέπει να τονιστεί πως η σύγκρουση δεν έγινε με 135 km/h, αφού από τη στιγμή που χάθηκε ο έλεγχος μέχρι την πρόσκρουση υπήρξε επιβράδυνση».