McLaren: Δύσκολο ένα ηλεκτρικό hypercar ελέω βάρους


H ΒΡΕΤΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ ΕΝΑ ΥΠΕΡΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΗΔΕΝΙΚΩΝ ΡΥΠΩΝ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 5/9/2019

Η McLaren είναι ένας από τους πρώτους κατασκευαστές που παρουσίασαν ένα περιορισμένης παραγωγής plug-in υβριδικό. Ήταν η McLaren P1 του 2013. Από τότε στόχος της εταιρίας είναι να φτάσει σε ένα επίπεδο στο 50% της γκάμας της με εξηλεκτρισμένα μοντέλα τα οποία θα παρουσιάσει μέσα στην επόμενη τριετία.

Κάποια μέρα ελπίζει να πουλά και ένα καθαρά ηλεκτρικό hypercar αλλά θεωρεί πως για την ώρα δεν υπάρχουν τα κατάλληλα εφόδια αφού ένα τέτοιο μοντέλο θα αντικρουόταν με τις βασικές της αρχές συμπεριλαμβανομένου του χαμηλού απόβαρου. Η Porsche Taycan και η Lotus Evija είναι δύο από τα πιο πρόσφατα σπορ ηλεκτρικά με βάρος στους περίπου δύο τόνους.

"Αυτό που έχουμε πει έως τώρα είναι πως εργαζόμαστε σε ένα πρωτότυπο EV στην ultimate σειρά μοντέλων μας ώστε να διαπιστώσουμε πώς λειτουργούν τα χαρακτηριστικά και η αίσθηση σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο", δήλωσε πρόσφατα στο carsales.com ο Jamie Corstorphine, διευθυντής μάρκετινγκ της McLaren. Και αν είναι η McLaren να κατασκευάσει ένα ηλεκτρικό hypercar θα το κάνει έτσι όπως μόνο αυτή γνωρίζει" είπε συμπληρώνοντας.