Με 9.800 ευρώ το κλασικό Mini μετατρέπεται σε ηλεκτρικό


H μετατροπή ενός από τα πλέον εμβληματικά μοντέλα της αυτοκίνησης σε ηλεκτρικό του επιμηκύνει κατά πολύ τη ζωή.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: SWINDON POWERTRAIN
  • 5/11/2020

Η μόδα της μετατροπής κλασικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά δεν θα μπορούσε παρά να περιλαμβάνει και το αρχέτυπο Mini, που έχει πολλούς οπαδούς παγκοσμίως. Στην περίπτωσή του το μικρό μέγεθος και οι κατά αναλογία περιορισμένοι χώροι, αλλά για όλα υπάρχουν βρίσκονται τελικά λύσεις.

Μια είναι αυτή της Swindon Powertrain, που ονομάζεται HPD E και η οποία περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο σε ένα γνήσιο υποπλαίσιο του κανονικού Mini. Το οποίο έχει προσαρμοστεί στο συγκεκριμένο σύστημα πρόωσης προκειμένου να χρησιμοποιηθούν τα υπάρχοντα ημιαξόνια και το στάνταρ διαφορικό, ενώ προαιρετικά υπάρχει διαθέσιμο και μπλοκέ διαφορικό.

Φυσικά απαιτείται και μια μπαταρία και εδώ μπαίνει ο παράγοντας του περιορισμένου χώρου που προαναφέραμε. Έτσι λοιπόν αφού αφαιρεθεί πρώτα ο κινητήρας εσωτερικής καύσης υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης μιας μπαταρίας 12 kWh. Η οποία τροφοδοτεί με ενέργεια τον κινητήρα που αποδίδει 109 PS και έχει μέγιστη τιμή τα 163 PS.

Σύμφωνα με την Swindon Powertrain υπάρχουν ήδη πάνω από 500 εκδηλώσεις ενδιαφέροντος για το σύστημα HPD E, ενώ όπως λέει ο εμπορικός της διευθυντής Gerry Hughes «προσπαθήσαμε να κάνουμε το κιτ μας όσο το δυνατόν πιο εύκολο για χρήση. Το διαμορφώσαμε έτσι ώστε να ταιριάζει τέλεια σε ένα κλασικό Mini. Επίσης οι πελάτες μας μπορούν να επιλέξουν από μια σειρά προαιρετικών στοιχείων εξοπλισμού για να διαμορφώσουν το δικό τους ηλεκτρικό κλασικό Mini».