Με κινητήρα 10,4 L και 1.004 PS, αυτή η Chevrolet COPO Camaro... δεν είναι για όλους! (photos)


Η Chevrolet συνεχίζει την παράδοση την COPO Camaro και το 2023, με ένα μοντέλο που φέρει κινητήρα 10,35 λίτρων!

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: CHEVROLET
  • 19/12/2022

Η Chevrolet παρουσίασε για πρώτη φορά την COPO Camaro το 1969, και την επανέφερε στην γκάμα της το 2012.

Μία δεκαετία (και κάτι) μετά, η αμερικανική μάρκα συνεχίζει να προσφέρει στον κόσμο αυτήν την ακραία έκδοση της Camaro, που όμως δεν είναι... εύκολο να οδηγηθεί από τον οποιονδήποτε: αποτελεί μία καθαρόαιμη αγωνιστική δημιουργία, με όλα τα στοιχεία της στο όριο.

Για το νέο έτος, η COPO Camaro θα διατίθεται με τρεις επιλογές στους κινητήρες. Μπορεί ο V8 κινητήρας χωρητικότητας 9,4 λίτρων να αφαιρέθηκε από αυτές, αλλά παραμένει ο θηριώδης V8 Big Block ΖΖ632 των 10,35 L.

Αν και η ακριβής ιπποδύναμη που θα παράγει αυτό το σύνολο δεν έχει γίνει ακόμα γνωστή, το 2021, όταν και εισήχθη το εν λόγω μπλοκ, απέδιδε 1.004 PS και 1.188 Nm ροπής, με βενζίνη 93 οκτανίων. Αναμένεται ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας θα προσφέρει ακόμα περισσότερη ισχύ στην COPO Camaro, όταν επισημοποιηθούν τα specs. 

Οι άλλες επιλογές στον κινητήρα της COPO Camaro είναι ένας V8 χωρητικότητας 7,0 L, κι ένας supercharged V8 χωρητικότητας 5,7 L, με απόδοση 476 PS και 588 PS, αντίστοιχα. Οι κινητήρες θα είναι διαθέσιμοι σε ποικίλους χρωματισμούς, όπως για παράδειγμα ο 'Vivid Orange' για τον ΖΖ632.

Ασφαλώς, όντας αμιγώς αγωνιστική κατασκευή, δεν είναι νόμιμο να οδηγηθεί σε δημόσιο δρόμο. Στις ΗΠΑ, δεν θα πωληθεί με άδεια ή αριθμό πλαισίου. 

Κι όσον αφορά την πώληση, η Chevrolet δεν έχει ανακοινώσει ούτε την τιμή του «θηρίου», ούτε το πότε θα κάνει τις παραδόσεις, αν κι έχει αρκετά στοιχεία για τα τεχνικά χαρακτηριστικά της COPO Camaro στο site της.