Με τον κινητήρα στο κέντρο η baby Mercedes-AMG GT


To ενδεχόμενο να επεκτείνει την γκάμα της προς τα κάτω φέρεται να εξετάζει η Mercedes-AMG εξελίσσοντας ένα συμπαγών διαστάσεων coupe με τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο.

  • 20/2/2020

Την Porsche 718 Cayman φέρεται να έχει στο στόχαστρο η Mercedes-AMG, η οποία εξετάζει εκ νέου το ενδεχόμενο παραγωγής ενός κεντρομήχανου coupe, οι προδιαγραφές του οποίου θα απέχουν και μάλιστα σημαντικά από εκείνες της μέχρι σήμερα γνωστής AMG GT.

Αν και είναι πολύ νωρίς ώστε να μιλά κανείς για τις προδιαγραφές του κεντομήχανου coupe το οποίο θα φέρει την υπογραφή της AMG, o τετρακύλινδρος κινητήρας χωρητικότητας 2,0 λίτρων που σήμερα τοποθετείται στην A 45 αποδίδοντας έως και 421 ίππους θα μπορούσε να αποτελέσει μια εξαιρετική επιλογή για τις… βασικές εκδόσεις του αυτοκινήτου.

Με την προφανή διάταξη -κινητήρας στο κέντρο, μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς- η «μικρή» AMG GT, αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για τους Γερμανούς να αναπτύξουν περαιτέρω την γκάμα και να δραστηριοποιηθούν σε μια κατηγορία στην οποία το αγοραστικό ενδιαφέρον παραμένει ζωντανό.

Μάλιστα αν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες που θέλουν την AMG GT 4Door Coupe να βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής, τότε η AMG οφείλει να βρει ένα τρόπο να αναπληρώσει το κενό που πρόκειται να δημιουργηθεί με τέτοιον τρόπο ώστε να ενισχυθεί και η οικονομική θέση της.

Όπως και να έχει θα χρειαστούν τουλάχιστον δύο χρόνια ώστε το φιλόδοξο project των Γερμανών να πάρει σάρκα και οστά, χρόνος αρκετός ώστε να ωριμάσει η σκέψη στο εσωτερικό μιας αυτοκινητοβιομηχανίας που αν μη τι άλλο διαθέτει τη δύναμη και τη θέληση να δημιουργεί από το μηδέν αξιόλογες προτάσεις.