Με υψηλή απόδοση και φιλική προς το περιβάλλον συμπεριφορά


Όλα τα επιβατικά μοντέλα της Citroën είναι πλέον εγκεκριμένα με βάση τις προδιαγραφές του πρωτοκόλλου WLTP, το οποίο προβλέπει αυστηρότερα όρια και μετρήσεις σε πραγματικές συνθήκες, έτσι όπως τις ορίζουν οι πελάτες.

  • 28/9/2018

H Citroën προσφέρει, με αυτόν τον τρόπο, μια μεγάλη γκάμα κινητήρων υψηλής απόδοσης με πολύ φιλική προς το περιβάλλον συμπεριφορά. Τα μηχανικά σύνολα επωφελούνται από τις πλέον προηγμένες τεχνολογικά λύσεις, όπως είναι το SCR (Selective Catalytic Reduction) στους BlueHDi κινητήρες diesel, αλλά και το Φίλτρο Συγκράτησης Μικροσωματιδίων PPF (Petrol Particle Filter) για τους βενζινοκινητήρες άμεσου ψεκασμού. Έτσι, οι κινητήρες της Citroën καλύπτουν τα κριτήρια της Ευρωπαϊκής Οδηγίας που έχει ισχύ από την 1η Σεπτεμβρίου του 2018, ενώ είναι έτοιμοι να προσαρμοστούν και σε ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές που θα προκύψουν στο μέλλον.
«Έμπνευσή μας είναι οι πελάτες μας και φιλοδοξούμε να καλύπτουμε με ολιστικό τρόπο τις απαιτήσεις για την απρόσκοπτη καθημερινότητά τους. Σε ό,τι έχει να κάνει με την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων, αυτό σημαίνει πως πρέπει να κάνουμε τις καλύτερες επιλογές σε επίπεδο τεχνολογικών εφαρμογών, για να είμαστε έτοιμοι για ακόμα αυστηρότερες προδιαγραφές στο μέλλον. Εν προκειμένω, χάρη στο SCR των diesel κινητήρων και την τεχνολογία PPF για τους βενζινοκινητήρες με άμεσο ψεκασμό καυσίμου, είμαστε πάντα μέσα στο στόχο. Παράλληλα, με συτόν τον τρόπο βοηθούμε και τη διαφάνεια αναφορικά με τις πληροφορίες που δίνουμε στους πελάτες για τα αυτοκίνητά μας, αφού οι μετρήσεις γίνονται σε πραγματικές συνθήκες, που προκύπτουν από τις πληροφορίες που μας δίνουν οι πελάτες μας σχετικά με τη χρήση που κάνουν στο κάθε μοντέλο. Οι πληροφορίες αυτές μέσω του Τ&Ε και του FNE από το 2016, υποστηρίζουν ξεκάθαρα τους σκοπούς της εφαρμογής του πρωτοκόλλου WLTP. Προσφέροντας κινητήρες που είναι εναρμονισμένοι στο πρωτόκολλο WLTP σε όλα τα επιβατικά μοντέλα μας, είναι για εμάς η απόδειξη της δέσμευσης απέναντι στις ανάγκες των πελατών μας, που έχουν αυτοκίνητα που συνδυάζουν υψηλές επιδόσεις και ηθική απέναντι στο περιβάλλον, για οδήγηση με υψηλό επίπεδο άνεσης», δήλωσε η Linda Jackson, CEO της Citroën.
Από την 1η Σεπτεμβρίου του 2018, το πρωτόκολλο για την έγκριση τύπου έχει αλλάξει, καθώς οι μετρήσεις κατανάλωσης βασίζονται σε στοιχεία που προκύπτουν από πιστοποιημένα στοιχεία χρήσης. Με αυτόν τον τρόπο οι καταναλωτές μπορούν να έχουν πιο ξεκάθαρη εικόνα για το κόστος των μετακινήσεών τους. Το νέο πρωτόκολλο WLTP (Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure) αφορά όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Οι προδιαγραφές του βασίζονται σε ρεαλιστικές συνθήκες οδήγησης, που κάνουν τις τιμές της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων να είναι όσο πιο κοντά γίνεται σε αυτές των πραγματικών συνθηκών χρήσης του εκάστοτε αυτοκινήτου, με δεδομένα που έχουν να κάνουν με την διανυθείσα απόσταση, τη μέση ταχύτητα κίνησης, το χρόνο ακινησίας και τη θερμοκρασία. Με αυτές τις δοκιμές  προκύπτουν στοιχεία κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων που αντιπροσωπεύουν καλύτερα την πραγματικότητα. Επιπρόσθετα, τα στοιχεία που προκύπτουν από τις εργαστηριακές δοκιμές και έχουν να κάνουν με τις εκπομπές CO2, NOx και μικροσωματιδίων, ελέγχονται κάτω από πραγματικές συνθήκες στο δρόμο.
Σήμερα, όλη η γκάμα των επιβατικών της Citroën είναι εγκεκριμένη σύμφωνα με τα πρότυπα που ορίζει το πρωτόκολλο WLTP, επιτρέποντας στους πελάτες να έχουν πρόσβαση σε μια μεγάλη γκάμα υψηλής απόδοσης κινητήρων, που προσφέρουν πληροφορίες σχετικά με την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων οι οποίες είναι πολύ κοντά στις απαιτήσεις τους.
Με αυτόν τον τρόπο, η Citroën επιβεβαιώνει την εταιρική δέσμευση "Inspired By You", η οποία υπογραμμίζεται από τις αυτοκινητικές συνήθειες των πελατών της. Με γνώμονα την προσφορά όσο το δυνατόν πιο σωστής πληροφορίας στους πελάτες της, η Citroën από το 2016 έχει αρχίσει και ασχολείται με το θέμα του πρωτοκόλλου WLTP μέσω της διαδικασίας T&E. Ο στόχος ήταν η μεγαλύτερη δυνατή διαφάνεια και η καλύτερη πληροφόρηση των πελατών της εταιρείας και έτσι από το 2016 για τα μοντέλα της Citroën δημοσιεύονταν πληροφορίες που αφορούσαν στην κατανάλωση και στις εκπομπές ρύπων,  ενώ από το Μάρτιο του 2018, προστέθηκε και η πληροφορία που αφορά στις εκπομπές NOx.
Οι δοκιμές που πραγματοποιούνταν σε πραγματικές συνθήκες, εναρμονίστηκαν με το πρωτόκολλο, που εξελίχθηκε σε συνεργασία με δύο Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (Μεταφορών & Περιβάλλοντος και Φυσικού Περιβάλλοντος Γαλλίας) και πιστοποιήθηκε από έναν ανεξάρτητο οργανισμό (Bureau Veritas).
Με όλα τα επιβατικά της να είναι εναρμονισμένα στο πρωτόκολλο WLTP, η Citroën διασφαλίζει την προσφορά μιας πλήρους γκάμας κινητήρων, που είναι ευθυγραμμισμένη με τις ανάγκες των πελατών. Η νέα γενιά κινητήρων PureTech βενζίνης και BlueHDi diesel, δίνει προβάδισμα στη Citroën για τις νέες αυστηρότερες προδιαγραφές που θα ισχύσουν το 2020, καθώς χρησιμοποιεί τις πλέον αποδοτικές τεχνολογίες για τον περιορισμό των εκπεμπόμενων ρύπων. Δύο από τις πλέον αποδοτικές τεχνολογίες είναι η SCR στους BlueHDi κινητήρες diesel και το PPF –ένα τελείως νέο φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων- στους βενζινοκινητήρες άμεσου ψεκασμού.
Οι τεχνολογικά προηγμένοι κινητήρες της «οικογένειας» PureTech, που απέσπασαν για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά το βραβείο «Κινητήρας Της Χρονιάς», εμφανίζουν καλύτερες τιμές κατανάλωσης και με την τεχνολογία για τον περιορισμό των τριβών, έχουν μειωθεί και οι απώλειες στην απόδοση.
Χαρακτηριστικό των κινητήρων PureTech είναι πως μεταξύ 1.500 και 3.500 rpm εμφανίζουν το 95% της ροπής τους, δίνοντας εξαιρετικές επιδόσεις στα μοντέλα της CITROEN, αλλά και μεγάλη ευκολία στον κάθε οδηγό. Η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CΟ2 έχουν περιοριστεί έως και κατά 25%. Σημαντική συμβολή έχει το νέο 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με το οποίο συνδυάζονται οι κινητήρες PureTech.
Η τεχνολογία BlueHDi στους diesel κινητήρες της CITROEN εξασφαλίζει κορυφαίες επιδόσεις και περιορισμό ρύπων, καθώς συνδυάζει μοναδικά τη χρήση οξειδωτικού καταλύτη (SCR- Selective Catalytic Reduction) με φίλτρο μικροσωματιδίων (DPF), μειώνοντας έτσι έως και κατά 90% τις εκπομπές NOx (Οξείδιο του Αζώτου), αλλά και κατά 99,9% τις εκπομπές όλων των μικροσωματιδίων από τη λειτουργία του κινητήρα.
Οι κινητήρες βενζίνης PureTech & πετρελαίου BlueHDi της νέας γενιάς που πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6.2, είναι ισχυρότεροι και συνδυάζονται με νέα κιβώτια ταχυτήτων, είτε μηχανικά 6τάχυτα είτε αυτόματα 6 ή 8 σχέσεων ανάλογα με την έκδοση.