Μεγαλύτερη αυτονομία για το Audi e-tron 55 quattro


H Audi ανακοίνωσε ότι χάρη σε βελτιώσεις που έκαναν οι τεχνικοί της εταιρείας στο λογισμικό, τις μπαταρίες και την πέδηση του e-tron 55 quattro, η αυτονομία του ηλεκτροκίνητου SUV αυξήθηκε στα 436 km. Επίσης, παρουσίασε και το e-Tron 50 quattro.

  • KEIMENO: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 28/11/2019

Όπως έγινε γνωστό, η αυτονομία κίνησης του Audi e-Tron 55 quattro αυξήθηκε κατά 25 km, φτάνοντας πλέον τα 436 km. Φυσικά, πρόκειται για την τυποποιημένη τιμή, βάσει του πρωτοκόλλου «WLTP», ωστόσο αυτό σημαίνει ότι έχει αυξηθεί αντίστοιχα και η πραγματική αυτονομία του οχήματος, πριν την αναγκαστική φόρτιση των μπαταριών του.

Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν, η βελτιωμένη απόδοση οφείλεται τόσο στην αναβάθμιση του λογισμικού διαχείρισης της ενέργειας όσο και μείωσης των απωλειών αυτής κατά την πέδηση, με τη χρήση νέου τύπου φρένου. Επίσης, πλέον ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας (σχεδόν) απενεργοποιείται υπό κανονικές συνθήκες πρόσφυσης και με επιλεγμένο το κανονικό πρόγραμμα λειτουργίας, και την κίνηση στο όχημα δίνει μόνο ο πίσω (σημ.: ο εμπρός, επανενεργοποιείται άμεσα όταν ο οδηγός πιέσει έντονα το δεξί πεντάλ ή όταν υπάρξει μειωμένη πρόσφυση στους εκεί τροχούς). Σύμφωνα με την Audi, βελτιώθηκε και η απόδοση του συστήματος ψύξης των μπαταριών –που αποτελείται από τέσσερα κυκλώματα, ανεξάρτητα μεταξύ τους.

Το e-tron 55 quattro θα διατίθεται πλέον και σε εξοπλιστική έκδοση «S-Line», η οποία διαθέτει τροχούς 20 ιντσών, πρόγραμμα σπορ λειτουργίας της αερανάρτησης και διαφορετικούς προφυλακτήρες. Τέλος, η Audi διαθέτει εφεξής το e-Tron και στην έκδοση 50 quattro, η οποία έχει μέγιστη ισχύ 313 PS και μέγιστη ροπή 540 Nm. Οι μπαταρίες είναι κατά 120 kg ελαφρύτερες, συγκριτικά με αυτές του 55 quattro, έχουν ενεργειακό φορτίο 71 kWh (έναντι 95 kWh) και προσδίδουν αυτονομία 336 km, κατά «WLTP» (347 km για το e-tron 50 quattro Sportback). Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 190 km/h και το αυτοκίνητο επιταχύνεται από το 0-100 km/h σε 6,8 sec.