Από το 1976, η Renault Sport «φιλοξενούσε» όλα τα σπορ μοντέλα του Ομίλου Renault. Πλέον, αυτό θα αλλάξει, με τις αντίστοιχες μελλοντικές εκδόσεις των Γάλλων να φέρουν το όνομα της Alpine. Το «αντίο», ωστόσο, επισφραγίζεται με ένα συλλεκτικό μοντέλο.
Το νέο Megane RS Ultime σηματοδοτεί το θεαματικό τέλος στην ιστορία του Megane RS και της Renault Sport. Η ειδική σειρά, που θα παραχθεί σε 1.976 μονάδες, θα αντικαταστήσει τα Megane RS και Megane RS Trophy από την άνοιξη του 2023 και είναι το αποκορύφωμα μιας καριέρας μοντέλων τριών γενιών που ξεκίνησε το 2003.
Εντυπωσιακή, σπορ, σχεδίαση και στάνταρ εξοπλισμός υψηλής ποιότητας, χαρακτηρίζουν το Megane RS Ultime, που διαθέτει γραφικά στοιχεία εμπνευσμένα από το νέο λογότυπο της Renault στην οροφή, το καπό, τον πίσω προφυλακτήρα, τις πόρτες και τα φτερά.
Η ματ μαύρη όψη του εναρμονίζεται με τα τέσσερα διαθέσιμα χρώματα αμαξώματος: μαύρο (black-pearl-black), λευκό φίλντισι, κίτρινο Sirius και έντονο πορτοκαλί. Στη δεξιά πλευρά του οχήματος, το έτος ίδρυσης της Renault Sport, το 1976, είναι διακριτικά χαραγμένο στις ρίγες.
Τα φτερά, τα οποία είναι 60 mm φαρδύτερα εμπρός και 45 mm πιο φαρδιά πίσω από την τυπική έκδοση, εξασφαλίζουν μυώδη εμφάνιση. Υπάρχουν επίσης πολλές λεπτομέρειες σε μαύρο χρώμα, όπως λογότυπα, λαβές θυρών, πίσω διαχύτης και πλαίσια παραθύρων καθώς και ζάντες με τα μπουλόνια.
Ένα άλλο αποκλειστικό χαρακτηριστικό είναι η επιγραφή «Ultime» στον μπροστινό προφυλακτήρα, σε σχέδιο RS. Η δυναμική εμφάνιση χαρακτηρίζεται επίσης από τις πλευρικές εξόδους αέρα και τους βοηθητικούς προβολείς RS Vision σε σχέδιο καρό σημαίας. Η κεντρικά τοποθετημένη εξάτμιση, η κεραία καρχαρία, η αεροτομή οροφής και ο πίσω διαχύτης ολοκληρώνουν τη σπορ εμφάνιση.
Τα semi-slick ελαστικά Bridgestone Potenza S007, οι ζάντες Fuji Light 19 ιντσών, οι σύνθετοι δίσκοι φρένων Brembo με κόκκινες δαγκάνες και το σύστημα διεύθυνσης σε όλους τους τροχούς 4CONTROL συμπληρώνουν το στάνταρ δυναμικό πακέτο.
Περνώντας στο εσωτερικό, ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει σπορ καθίσματα Recaro με μαύρη επένδυση Alcantara και κεντημένο το λογότυπο RS. Η κάρτα του συστήματος εισόδου και εκκίνησης Keycard Handsfree παίρνει το διαμαντένιο μοτίβο της ρίγας του σώματος.
Άλλες συγκεκριμένες λεπτομέρειες του Megane RS Ultime περιλαμβάνουν αποκλειστικά μαρσπιέ θυρών και μια πλακέτα με την υπογραφή του Laurent Hurgon στην κεντρική κονσόλα. Ο οδηγός και ειδικός εξέλιξης οχημάτων του Renault Group έχει βελτιώσει τις ρυθμίσεις του Megane RS σε όλη τη διάρκεια της καριέρας του και αυτή τη στιγμή κατέχει τα ρεκόρ κατηγορίας στο Nürburgring, στη Suzuka και στο Spa-Francorchamps.
Το Megane RS Ultime «κληρονομεί» το σύστημα ψυχαγωγίας EASY LINK με οθόνη αφής 9,3 ιντσών, πλοήγηση και σύστημα hi-fi Bose από τα Megane RS και Megane RS Trophy. Υπάρχει επίσης ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10 ιντσών, η οθόνη RS για την εμφάνιση σημαντικών παραμέτρων κινητήρα και οδήγησης, καθώς και το προσαρμοζόμενο cruise control και το σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος 360 μοιρών.
Κάτω από το καπό, ο γνωστός 4κύλινδρος turbo κινητήρας 1,8 L που αποδίδει ισχύ 300 PS και ροπή 420 Nm. Σε συνδυασμό με το 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη επιταχύνει το ειδικό μοντέλο από τα 0 στα 100 km/h σε μόλις 5,7 sec.
To νέο Megane RS Ultime, που βασίζεται στο RS Trophy, θα κάνει το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Tokyo, στις 13 Ιανουαρίου.