Mercedes-AMG GLE 53 με 435 υβριδικά άλογα


H πιο πρόσφατη AMG είναι αυτή που βλέπετε, η οποία και θα λάμψει την επόμενη εβδομάδα στο σαλόνι της Γενεύης.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 27/2/2019

Η GLE 53 4Matic αποτελεί μια ηπιότερη εναλλακτική για όσους βρίσκουν υπερβολική την AMG 63. Κάτω από το καπό συναντάμε έναν εξακύλινδρο σε σειρά βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων με mild-hybrid τεχνολογία που περιλαμβάνει ένα πρόσθετο (στο twin-turbo σύστημα) ηλεκτρικό «κομπρεσοράκι». Το νέο μοτέρ εντάσσεται στην σειρά υβριδικών EQ Boost που χρησιμοποιεί και έναν ηλεκτροκινητήρα σε δίκτυο 48V τόσο ως start/stop όσο και για έξτρα ώθηση.

Η ισχύς της GLE 53 είναι στα 435 PS και η ροπή στα 520 Nm με το ηλεκτρικό μοτέρ να προσθέτει επιπλέον 22 PS και 250 Nm όταν κριθεί αναγκαίο. H ροπή περνά στους τέσσερις τροχούς μέσω του 4Matic και του κιβωτίου AMG Speedshift TCT με 9 σχέσεις. Η επιτάχυνση από στάση και μέχρι τα 100 km/h ολοκληρώνεται 5,3 sec με την τελική να περιορίζεται στα 250 km/h.

Στάνταρ είναι η αερανάρτηση όταν ο οδηγός έχει να επιλέξει ανάμεσα σε τρία διαφορετικά προφίλ κίνησης: τα Comfort, Sport και Sport . Επιπρόσθετα υπάρχει το Trail και το Sand για εκτός δρόμου κίνηση. Η αερανάρτηση μεταβάλλει αυτόματα την σκληρότητα της και την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος και σε εύρος έως 55 mm.

Οπτικά και αυτή η Mercedes-AMG ξεχωρίζει από το δεδομένες αναβαθμίσεις και την γνωστή Panamericana μάσκα στο μπροστινό μέρος. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν οι τετραπλές απολήξεις και ο διαχύτης, καθώς και πολλά άλλα αεροδυναμικά στοιχεία. Στάνταρ είναι το ψηφιακό ταμπλό MBUX με τις μεγάλες οθόνες, χαρακτηριστικό είναι το AMG τιμόνι με το κόκκινο σιρίτι, το δέρμα Nappa, τα αλουμινένια πεντάλ και πολλές άλλες λεπτομέρειες που δημιουργούν ένα μοναδικό διάκοσμο.