Αυτό που υπήρχε ως πληροφορία από πέρυσι το καλοκαίρι, όταν η Lotus ανακοίνωσε για πρώτη φορά την κατασκευή του τελευταίου αυτοκινήτου της με κινητήρα εσωτερικής καύσης, γίνεται πλέον πραγματικότητα. Η Lotus Emiraθα είναι διαθέσιμη μέχρι το τέλος του χρόνου και με πιο «προσιτό» κινητήρα, προκειμένου να μειωθεί η τιμή της και να είναι... προσβάσιμη σε περισσότερους αγοραστές.
Στην «καρδιά» της θα υπάρχει, πλέον και ο 2λιτρος 4κύλινδρος turbo κινητήρας της Mercedes-AMG, τον οποίο οι Γερμανοί χρησιμοποιούν στις compact σπορ εκδόσεις τους, όπως η AMG A-45. Η ισχύς του θα είναι 365 PS και θα συνοδεύεται από 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με κίνηση στους πίσω τροχούς. Η ροπή θα φτάνει τα 430 Nm, θα χρειάζεται μόλις 4,2 sec. για να φτάσει από στάση τα 100 km/h, ενώ η τελική ταχύτητα θα είναι 283 km/h.
Η διαφορά από την τρέχουσα έκδοση δεν είναι τεράστια, τουλάχιστον αναφορικά με την ιπποδύναμη. Αυτή τη στιγμή η Emira, με τον υπερτροφοδοτούμενο V6 κινητήρα 3,5L της Toyota, αποδίδει 400 PS.
Για να μπορέσει να φιλοξενήσει το νέο μοτέρ, η Emira επανασχεδιάστηκε στο χώρο του κινητήρα και οι Βρετανοί ελπίζουν ότι το τελευταίο τους μοντέλο με ΜΕΚ θα τους οδηγήσει με άκρα επιτυχία στην ηλεκτροκίνηση.