Μετά τις Volkswagen/ Audi και η Mercedes-Benz παίρνει τις αποστάσεις της


Σε μία επικοινωνιακή προσπάθεια να περάσει το μήνυμα για την πρόληψη μέσω του περιορισμού και της διατήρησης των αποστάσεων, η Mercedes-Benz επιλέγει να παίξει λίγο με το λογότυπό της.

  • 31/3/2020

Η ιδέα δεν θα υποστηρίξει κανείς ότι είναι πρωτότυπη, σίγουρα όμως είναι ωραία και μέσα στο κλίμα των ημερών. Τις προάλλες ξεκίνησαν με τη λογική αυτή η Volkswagen και η Audi, με τη μία να απομακρύνει το V από το W (ίσως η πρώτη φορά που ο λαός «Volk» απομακρύνθηκε από το αυτοκίνητο «Wagen»…) και την άλλη να διαχωρίζει τους κύκλους της, για λόγους ασφαλείας...

Πλέον είναι η σειρά της Mercedes-Benz να μικρύνει λίγο το αστέρι της, ώστε να μην ακουμπά το δακτύλιο γύρω του. Η παρουσίαση του νέου αυτού λογότυπου έγινε στην επίσημη σελίδα της εταιρίας στο facebook, πριν από μερικές ώρες και ήδη έχει συγκεντρώσει πάνω από 146.000 likes, 1.900 κοινοποιήσεις και 2.900 σχόλια. Δεν λείπουν μάλιστα και φίλοι της Mercedes-Benz που πρόφτασαν να το κάνουν wallpaper στο κινητό τους.

Εδώ που βρισκόμαστε, δεν είναι απίθανο αυτή η «μετατροπή» των λογότυπων των εταιριών να γίνει trend. Ο κόσμος φαίνεται να το απολαμβάνει και να εκτιμά τέτοιου είδους κινήσεις, οπότε μάλλον μέσα στις επόμενες ημέρες θα δούμε και άλλα τέτοια. Ειδικά από εταιρίες με λογότυπα πρόσφορα στον αυτοσχεδιασμό, όπως αυτά της Honda, της Hyundai και της Opel.