Μία βόλτα με 300 km/h για επιθεώρηση πριν την παράδοση!


Εάν με τον όρο του ελέγχου ποιότητας πριν την παράδοση σε ένα αυτοκίνητο ο νους σας πάει σε συσκευές laser που μετράνε αρμούς… Ναι, υπάρχει και αυτό, πλην όμως δεν λειτουργούν όλοι οι κατασκευαστές με τον ίδιο τρόπο.

  • Μιχάλης Κατωπόδης
  • 8/1/2021

Ο λόγος εδώ δεν έχει να κάνει με μία εταιρία μαζικής παραγωγής αλλά με κάτι πολύ πιο special. Μία φίρμα που όπως και στους κορυφαίους οίκους ραπτικής, οι προτάσεις της είναι ξεχωριστές και sur mesure. Έτσι ακριβώς θα πρέπει να είναι και οι τελευταίες πινελιές, πριν την παράδοση στον χρήστη.

Κάποιοι θα μπορούσαν να μιλήσουν για μία κίνηση εντυπωσιασμού. Εάν ωστόσο το προϊόν σου δεν είναι ένα μικρομεσαίο hatchback αλλά ένα hypercar 1.500 ίππων, δικαιολογείται μία δόση εξτραβαγκάντζας. Και αυτό ακριβώς κάνει η Koenigsegg με το Regera. Προτού παραδώσει το κάθε υβριδικό της όχημα στον τυχερό ιδιοκτήτη, θέλει να είναι σίγουρη ότι τα πάντα είναι ρυθμισμένα στην εντέλεια. Και γι’ αυτό το λόγο, μία από τις επιθεωρήσεις πριν από την παράδοση είναι η κίνηση του αυτοκινήτου με υψηλή ταχύτητα.

Ένας οδηγός της εταιρίας αναλαμβάνει να κάνει μία πρώτη βόλτα, με 300 km/h ώστε να βεβαιώσει ότι το αυτοκίνητο κινείται όπως πρέπει και είναι ασφαλές για τον τυχερό ιδιοκτήτη του. Η έννοια της ασφάλειας, προφανώς, στα 300 km/h θα μπορούσε να αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης για πολλούς. Λάβετε υπόψη όμως ότι μιλάμε για ένα μοντέλο που μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 400 km/h και αμέσως μετά να πέφτει στα φρένα μέχρι να ξανασταματήσει, ολοκληρώνοντας την όλη διαδικασία μέσα σε μόλις 31,4 δευτερόλεπτα! Ναι, τα 300 km/h θα μπορούσαν να δείχνουν σαν βόλτα στο πάρκο, υπό αυτές τις συνθήκες…