Μία Lancia Delta HF Integrale ως φόρος τιμής στον θρύλο.


Μπορεί η Lancia να συνεχίζει να υπάρχει με μόνο το Ypsilon στην Ιταλία όμως οι πολλοί φίλοι της ονειρεύονται επιστροφή στις ημέρες της δόξας

  • 26/4/2020

Αν και η Lancia δεν περνά τις καλύτερες ημέρες της ιστορίας της μέσα στα πλαίσια του γκρουπ FCA, τουλάχιστον προσπαθεί και μάλιστα με αρκετή επιτυχία δεδομένων των συνθηκών να μένει ζωντανή χάρη την τεράστια επιτυχία του Ypsilon στην αγορά της Ιταλίας όπου πωλείται αποκλειστικά.

Για τους περισσότερους φίλους της όμως ο χρόνος σταμάτησε στο 1994, όταν βγήκε και η τελευταία Delta, το αριστούργημα του Giiugiaro με τις τεράστιες επιτυχίες στους αγώνες ράλυ από το 1987 έως το 1992. 

Πέρα από τις νίκες και τα πρωταθλήματα η Integrale άφησε πίσω της και μία παρακαταθήκη για το πως θα πρέπει να είναι τα  γρήγορα hatchback του μέλλοντος με δυνατούς δίλιτρους κινητήρες, τούρμπο και τετρακίνηση, όπως τα σημερινά Focus RS και A45. 

Μεγάλο το ιστορικό φορτίο της HF Integrale και ως εκ τούτου αγαπημένο θέμα διαφόρων σχεδιαστών στον κόσμο η αναβίωσή της, έστω και δια των κομπιούτερ. Όπως αυτές εδώ οι εικόνες από τον Ιταλό Valerio Vessela ο οποίος ετοίμασε ένα πολύ ενδιαφέρον σχέδιο με την ονομασία "Hommage" ενώ υπάρχει όπως βλέπουμε και μία μετεξέλιξη του γνωστού λογότυπου Elefantino.

H κεντρική ιδέα αυτών των σχεδίων ήταν να κρατηθεί ο γενικός χαρακτήρας του κλασικού μοντέλου και στην συνέχεια να δημιουργηθεί ένα μοντέρνο όχημα με αγωνιστικές όμως προδιαγραφές. 

 Από τα σχέδια δεν λείπουν και τα αυτοκόλλητα της Martini, θέλοντας να θυμίσουν το ένδοξο παρελθόν στους αγώνες Ράλι όπου η Lancia έγραψε τις πιο χρυσές σελίδες στην ιστορία της.