Μία συλλεκτική Ferrari Roma με σετ τσαγιού, θήκη για πούρα και κουβέρτες (photos)


Η ιταλική φίρμα γιορτάζει τα 30 χρόνια παρουσίας της στην Κίνα, με μια μοναδική Ferrari Roma, που συνδυάζει την ιταλική κομψότητα και την κινεζική κληρονομιά.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ
  • 19/1/2023

H Ferrari συμπληρώνει 30 χρόνια πωλήσεων στην Κίνα και βρήκε έναν εντυπωσιακό τρόπο για να το γιορτάσει, με το λανσάρισμα μιας μοναδικής Ferrari Roma.

Για τη σχεδίασή της, η ιταλική φίρμα συνεργάστηκε με τη διακεκριμένη Κινέζα σχεδιάστρια Jiang Qiong’er, μέσω του προγράμματος Ferrari Tailor Made, το οποίο παρέχει μοναδική προσαρμοσμένη εμπειρία που περιλαμβάνει μια ποικιλία επιλογών προδιαγραφών και προσαρμοσμένες σχεδιαστικές λύσεις.

Στα πλαίσια του προγράμματος, οι πελάτες βοηθιούνται από μια ομάδα σχεδιαστών Ferrari για να δημιουργήσουν ένα μοντέλο που αντικατοπτρίζει την ατομικότητα και το γούστο τους, τηρώντας παράλληλα τα αισθητικά πρότυπα του brand.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η Roma «έπρεπε» να αντανακλά την ομορφιά και κληρονομιά του κινεζικού πολιτισμού, τομείς για τους οποίους η Qiong’er έχει αποκτήσει διεθνή φήμη.

Η σχεδιαστική διχρωμία που προέκυψε, με το βασικό ασημί ματ χρώμα Sanusilver Matte και τη φαρδιά κόκκινη ρίγα Rosso Magma Glossy, είναι εντυπωσιακό και παραπέμπει στα παραδοσιακά έπιπλα της δυναστείας Ming.

Στο εσωτερικό, ο συνδυασμός χρωμάτων αντιστρέφεται, με το κόκκινο να κυριαρχεί και τις ρίγες να έχουν ασημί χρώμα. Ξεχωρίζει μια χρυσή πλάκα χαραγμένη με κινέζικους χαρακτήρες που σχηματίζουν τον αριθμό 30. Η συγκεκριμένη πλάκα συναντάται και στη θήκη του κλειδιού της Roma.

Η Κινέζα σχεδιάστρια έχει επιμεληθεί και ένα αποκλειστικό lifestyle πακέτο για τη συγκεκριμένη Roma. Η συλλογή περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ένα σετ τεσσάρων αρωμάτων, ένα για κάθε εποχή του χρόνου, ένα σετ τσαγιού σε χρώμα λάκα με κόκκινες και χρυσές κηλίδες, ένα κουτί για πούρα, ένα τασάκι πούρων από μελάνι και κουβέρτες από κασμίρι.

Παρά το μέγεθός της, η συλλογή έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορεί να αποθηκευτεί στο ντουλαπάκι, το υποβραχιόνιο, αλλά και στο πορτμπαγκάζ της Roma.

Στο κομμάτι του κινητήριου συνόλου, δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις από την απλή Roma. Στην «καρδιά» του συλλεκτικού supercar βρίσκεται ο V8 turbo κινητήρας 3,9 L, που αποδίδει 620 PS και επιταχύνει από 0-100 km/h σε μόλις 3,4 sec.