MΙΝΙ Classic: Εξηλεκτρισμός με μπαταρία του Nissan Leaf - Πόσο κοστίζει


Η London Electric Cars από το Λονδίνο «ηλεκτρίζει» το κλασικό Mini, μετατρέποντας το σε EV με το σύστημα κίνησης του επιτυχημένου ηλεκτρικού Leaf της Nissan.

  • 10/6/2021

Η London Electric Cars ιδρύθηκε το 2017 από τον Matthew Quitter και έχει τη βάση της στο Λονδίνο. Σκοπός της είναι να προσφέρει προσιτές μετατροπές με ηλεκτρικές μονάδες κίνησης σε οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Επιπλέον του κλασσικού Mini που βλέπουμε εδώ, έχει «ηλεκτρίσει» πολλά βρετανικά αυτοκίνητα, όπως αρκετά Land Rover και το «ταπεινό» Morris Minor. Αυτή την εποχή μάλιστα εργάζεται στις μετατροπές των Bentley T2, Karmann Ghia, Lincoln Continental Convertible και Ford Anglia για να αναφέρουμε μερικά παραδείγματα.

Θέλοντας να αποδείξει ότι οι μετατροπή ενός συμβατικού οχήματος σε ηλεκτρικό δεν χρειάζεται να κοστίσει μία περιουσία, η London Electric Cars προσθέτει το κλασικό Mini στη σειρά των μοντέλων της, με τιμές που ξεκινούν από τις 25.000 λίρες Αγγλίας. (σε σημερινές τιμές περίπου 29.000 ευρώ)

Πώς γίνεται το κλασικό Mini ηλεκτρικό; Η London Electric Cars χρησιμοποιεί τις μπαταρίες και το σύστημα κίνησης του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού Nissan Leaf ως βάση της μετατροπής του, με ειδικές τροποποιήσεις που μειώνουν το κόστος και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Με μπαταρία χωρητικότητας 20kWh που του επιτρέπει να κινηθεί σε απόσταση 60 έως 70 μιλίων (100 έως 112 χιλιόμετρα) στη βασική έκδοση, αλλά οι πελάτες μπορούν να εγκαταστήσουν κινητήρα υψηλότερης απόδοσης και αναβαθμισμένες μπαταρίες με επιπλέον κόστος.

Εάν ένας επίδοξος πελάτης μάλιστα, δεν διαθέτει ήδη ένα κλασικό Mini στην κατοχή του για μετατροπή, η εταιρεία θα τον προμηθεύσει με ένα με επιπλέον κόστος. Η London Electric Cars μάλιστα δηλώνει ότι το έτοιμο ηλεκτρικό κλασσικό Mini πριν βγει στην παραγωγή έχει διανύσει πάνω από 2.000 μίλια δοκιμών. Η κάθε μετατροπή του κλασσικού Mini σε EV για την βασική έκδοση των 20kWh έχει κόστος που ξεκινά από τις 25.000 λίρες Αγγλίας, όπως αναφέραμε παραπάνω, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται οι φόροι και το κόστος μεταφοράς. Οι χρόνοι αναμονής για την παράδοση του αυτοκινήτου είναι περίπου έξι μήνες.

«Ως λάτρης του κλασικού αυτοκινήτου και υποστηρίζοντας τις προσιτές και βιώσιμες μετατροπές ηλεκτρικών οχημάτων, ήταν λογικό να επικεντρωθούμε στο αρχικό Mini», δήλωσε ο ιδρυτής της LEC Matthew Quitter.

«Με αυτήν τη μετατροπή του Mini σε EV, θέλαμε το κλασικό Mini να είναι μια προσιτή αλλά χρήσιμη επιλογή για τους κατοίκους της πόλης, όχι μόνο στην πατρίδα μας, το Λονδίνο, αλλά σε όλο τον κόσμο, για την αντιμετώπιση της αυξημένης κυκλοφορίας και τη μείωση της ρύπανσης».

Τα μηχανικά μέρη του Nissan Leaf επιλέχθηκαν μετά από «εκτεταμένη έρευνα και ανάλυση» που απέδειξε ότι η επαναχρησιμοποίηση της τεχνολογικής υποδομής του ηλεκτρικού hatchback που κατασκευάζεται στο Sunderland ήταν «πιο βιώσιμη επιλογή από την δημιουργία υλικών για ένα μόνο κινητήρα της LEC».