Η μεγαλύτερη πρόκληση που θα αντιμετωπίσει η βιομηχανία αυτοκινήτου τα προσεχή χρόνια είναι η περαιτέρω εξέλιξη των περιβαλλοντικά συμβατών οχημάτων, που θα είναι οικονομικά προσιτά και ελκυστικά.
- 2/7/2007
- Η General Motors Europe παρουσιάζει μία εκτεταμένη περιβαλλοντική στρατηγική
- Η Saab επεκτείνει τη γκάμα BioPower σε όλα τα μοντέλα
- Cadillac E85-λανσάρισμα το φθινόπωρο του 2007, Opel/Vauxhall και Chevrolet από το 2010
- Όχημα κυψελών καυσίμου HydroGen4 στο IAA, δοκιμή στόλου το 2008
- 16 νέες οικογένειες κινητήρων GME και δέκα οικογένειες κιβωτίων μέχρι το 2012
Η μεγαλύτερη πρόκληση που θα αντιμετωπίσει η βιομηχανία αυτοκινήτου τα προσεχή χρόνια είναι η περαιτέρω εξέλιξη των περιβαλλοντικά συμβατών οχημάτων, που θα είναι οικονομικά προσιτά και ελκυστικά.
Η General Motors Europe (GME) σήμερα παρουσίασε μία περιβαλλοντική στρατηγική που εστιάζεται βραχυπρόθεσμα στη μείωση των εκπομπών CO2 και μακροπρόθεσμα στο λανσάρισμα νέων τεχνολογιών παραγωγής/μετάδοσης ισχύος.
Η στρατηγική περιλαμβάνει μοντέλα ecoFLEX χαμηλότερων εκπομπών CO2 σε κάθε σειρά μοντέλου Opel/Vauxhall, με το πρώτο να κάνει το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA) το Σεπτέμβριο.
Με το HydroGen4, η GM παρουσιάζει επίσης την επόμενη γενιά οχημάτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου στο IAA.
Η Cadillac λανσάρει το BLS μοντέλο της σαν έκδοση E85 το φθινόπωρο του 2007, ενώ η Opel/Vauxhall και η Chevrolet θα προσφέρουν την τεχνολογία E85 στα οχήματά τους από το 2010.