Audi: Νέα εποχή, νέο logo


Η Audi φαίνεται πως σκέφτεται να αλλάξει το ιστορικό λογότυπό της, αυτό με τα 4 δαχτυλίδια. Η αρχική ιδέα δεν αλλάζει κατά πολύ, ωστόσο το εσωτερικό τμήμα δείχνει πως οι δακτύλιοι ενώνονται πλήρως.

 
  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 15/10/2018

Το σκεπτικό της απόλυτης ένωσης των ιδεών και των αξιών της γερμανικής φίρμας φαίνεται πως απεικονίζονται καλύτερα στα λογότυπα της φωτογραφίας, που βλέπετε κι εσείς. Το πρώτο, το απλούστερο, «σβήνει» τους εσωτερικούς δεσμούς του λογότυπου και δημιουργεί ένα μεγάλο και επιβλητικό σχήμα. Το δεύτερο παίζει ακριβώς τον ίδιο ρόλο, διατηρώντας τον κεντρικό σύνδεσμο.

Ενώ, λοιπόν, δεν είναι ακόμη σαφές, γιατί η Audi σκέφτεται τέτοιες αλλαγές, μόνο να... μαντέψουμε μπορούμε. Κατά πρώτον, η Audi θα ήθελε να αναβαθμίσει το λογότυπό της με μια πιο ξεκάθαρη και λιγότερο πολύπλοκη σχεδίαση. Οι εταιρείες μας έχουν συνηθίσει όλα τα προηγούμενα χρόνια να επεμβαίνουν στα λογότυπά τους και δεν αποκλείεται κάποια αλλαγή σε αυτά να διατηρήσει στη φίρμα πολλά χρήματα ανά μονάδα.

Η δεύτερη πρόβλεψή μας σχετίζεται με την επιθυμία της Audi να εμπλακεί περαιτέρω στην «υπόθεση» των συνδεδεμένων αυτοκινήτων. Η εταιρεία έχει δείξει εδώ και καιρό τις βλέψεις της και είναι πάρα πολύ πιθανό το νέο λογότυπο να υπογραμμίσει και να φωτίσει την προχωρημένη τεχνολογία με τη χρήση ενός ξεχωριστού λογότυπου.

Βέβαια, οι τέσσερις δακτύλιοι έχουν επάνω τους άφθονο συμβολισμό, καθώς αντιστοιχούν στις ισάριθμες εταιρείες, που ενώθηκαν, για να σχηματίσουν την Auto Union. Το 1932, οι DKW, Horch, Wanderer και Audi συνασπίστηκαν και σχημάτισαν μία ενιαία εταιρεία, που έμελλε να κατασκευάσει μερικά από τα πιο αξιοσημείωτα αγωνιστικά αυτοκίνητα.

Παρ’ όλο που ο λόγος γίνεται για τέσσερις από τις πιο παλιές εταιρείες στη Γερμανία, οι τρεις από αυτές έχουν σαφώς οπισθοχωρίσει και έχουν σχεδόν ξεχαστεί. Ωστόσο, η Audi κάνει σκέψεις επαναφοράς της Horch, εμπλέκοντάς την με το λανσάρισμα κάποιων εξαιρετικά πολυτελών A8, ως φόρο τιμής στον ιδρυτή των Horch και Audi, August Horch.