Νέα "κόντρα" Ford-Ferrari σε δημοπρασία στην Ευρώπη


ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΤΩΝ FORD GT ΗΤΑΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΕΣ ΜΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ, Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΣΦΥΡΙ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑ ΕΙΔΗΣΗ. ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΔΙΑΣΗΜΕΣ FERRARI ΝΑ ΑΝΤΙΠΑΛΕΨΕΙ. 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 19/3/2020

Από την παρουσίασή του το 2018, το Ford GT συνοδευόταν με την απόφαση της Ford να μην επιτρέψει να γίνει κερδοσκοπία πάνω στην μεταπώληση του μοντέλου, υποχρεώνοντας τους ιδιοκτήτες ότι θα το κρατήσουν στα χέρια τους για δύο χρόνια. Πολλές προσπάθειες έγιναν να αλλάξουν χέρια GT στην Αμερική, όμως πάντα η εταιρία επενέβαινε και δυσκόλευε σημαντικά τις συναλλαγές.

Στα τέλη Μαρτίου όμως, εν μέσω κορωναϊού, η εταιρία Bonhams θα προσπαθήσει να πουλήσει το πρώτο "μεταχειρισμένο" GT στην Ευρώπη. Και για να το κάνει αυτό έχει δημιουργήσει μία ολόκληρη ιστορία γύρω από αυτό.

Κατ' αρχάς το αυτοκίνητο είναι μοντέλο του 2018, με τον κινητήρα των 3,5 λίτρων V6, και απόδοση 650 ίππων. Το ασυνήθιστο σ' αυτή την συγκεκριμένη περίπτωση είναι η πινακίδα,  η οποία όπως βλέπουμε είναι η "1966 GT" η οποία προφανώς αναφέρεται στην χρονιά που η αμερικάνικη εταιρία είχε καταφέρει να κερδίσει την Ferrari στο Λε Μαν. Εκτός όλων αυτών έχει λίγο πάνω από 1.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ κάτι που πρακτικά το κάνει σαν καινούργιο. 

Η πινακίδα αυτή δημιουργεί μία σχετική "φασαρία" γύρω από την εν λόγω δημοπρασία, καθώς στον ίδιο χώρο θα βρίσκονται και αρκετές Ferrari προς πώληση, μεταξύ των οποίων και μία εξαιρετικά σπάνια 365GTB/4 Daytona Spyder του 1971.

Θα υπάρχει λοιπόν μία ακόμα "μάχη" μεταξύ Ford και Ferrari, με το Ford να κερδίζει μάλλον για άλλη μια φορά καθώς αναμένεται να αγγίζει το 1 εκατ. ευρώ την ίδια στιγμή που η προαναφερθείσα Ferrari υπολογίζεται να κινηθεί περίπου στα μισά.