Νέα στρατηγική χαράσσει το VW Group


Ο γερμανικός όμιλος ανασυντάσσεται δίνοντας νέες προϊοντικές στρατηγικές στις Skoda και Seat.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 30/9/2019

Στόχος του VW Group είναι να διαφοροποιήσει σε μεγαλύτερο βαθμό τις VW, Skoda και Seat ως προς τα προϊόντα που κατασκευάζουν. Σε πρώτη φάση η Seat θα ανέβει σε ποιοτικό επίπεδο και φυσικά σε τιμές πώλησης ώστε τα αυτοκίνητα της να έχουν σπορ χαρακτήρα και επίπεδα συγκρίσιμα με της Alfa Romeo.

Παράλληλα, η Skoda θα πρέπει να κατασκευάζει μοντέλα με χαμηλότερη τιμή ώστε να ανταγωνίζεται τις Hyundai, Kia και Dacia, όπως αναφέρει το Automotive News.

"Θέλουμε να διαχειριζόμαστε πιο ξεκάθαρα την ταυτότητα της μάρκας μας στο μέλλον", δήλωσε ο επικεφαλής της στρατηγικής για τα προϊόντα της VW, Michael Jost, στην Automobilwoche, η οποία ανήκει στην έγκριτη έκδοση της Automotive News Europe.

"Η Seat θα μπορούσε να αντιπροσωπεύει ακόμη πιο συναισθηματικά και σπορ αυτοκίνητα, όπως συμβαίνει με τα Cupra. Η Skoda θα μπορούσε να εξυπηρετήσει τις αγορές της Ανατολικής Ευρώπης σε μεγαλύτερο βαθμό για τους πελάτες που αναζητούν αυξημένη πρακτικότητα", δήλωσε ο Jost.

Έτσι όπως δείχνουν τα πράγματα στο μέλλον τα Seat θα προσφέρουν ποιότητα με τιμές κοντά στα μοντέλα της Volkswagen. Μάλιστα ένας απώτερος στόχος θα ήταν το χτίσιμο ενός σήματος απέναντι στην Alfa Romeo, όπως επιθυμούσε ο πρώην ισχυρός άνδρας της εταιρίας Ferdinand Piech.

Από την άλλη, ίσως οι Γερμανοί να επιβραδύνουν τους ξέφρενους ρυθμούς με τους οποίους τρέχει η Skoda ή να λανσάρουν πιο οικονομικές και ανταγωνιστικές εκδόσεις εξοπλισμού στα υπάρχοντα μοντέλα. Όλα αυτά στο πλαίσιο της διαφοροποίησης της προϊόντικής γκάμας των εταιριών του VW Group.