Νεκροφόρα BMW M5 για αμετανόητους petrolheads «βολτάρει» στους δρόμους του Πειραιά (photos)


Η εντυπωσιακή BMW M5, με την τετραπλή απόληξη του συστήματος εξάτμισης, έχει τροποποιηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να μεταφέρει τον πίσω επιβάτη σε... οριζόντια θέση.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: ΣΤΕΛΙΟΣ ΤΡΑΝΤΑΛΙΔΗΣ
  • 12/1/2023

Δεν είναι λίγες οι φορές που μια νεκροφόρα καταφέρνει να κλέψει τα φώτα της δημοσιότητας. Πριν λίγο καιρό είχαμε μάθει για έναν γαμπρό που εργάζεται σε γραφείο τελετών της Σπάρτης και θέλησε να μεταφέρει την νύφη με το... εταιρικό αυτοκίνητο, ενώ στη «διαδρομή» για το μεγάλο ταξίδι έχουν ξεκινήσει εσχάτως να μπαίνουν και τα ηλεκτρικά της Tesla. 

Αυτή τη φορά την παράσταση κλέβει μία BMW M5 που τροποποιήθηκε έτσι ώστε να μπορεί να μεταφέρει έναν ακόμα επιβάτη σε... οριζόντια θέση. Οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν σε κεντρικό δρόμο του Πειραιά από τον κ. Στέλιο Τρανταλίδη με τον οποίο επικοινώνησε το Car and Driver για να μάθει περισσότερες πληροφορίες. 

Ο ίδιος εικάζει ότι το όχημα-δότης προέρχεται από το Ηράκλειο Κρήτης, κάτι που προδίδει ο αριθμός κυκλοφορίας του. Πρόκειται πιθανώς για μια αυθεντική M5 E60, κρίνοντας από το αμάξωμα. Η συγκεκριμένη γενιά ήταν διαθέσιμη και σε πεντάθυρη έκδοση με touring αμάξωμα, όμως οι μετατροπείς επέλεξαν την παραδοσιακή τετράθυρη sedan έκδοση

Τα πάνελ του αμαξώματος έχουν διατηρηθεί μέχρι και τη δεύτερη κολώνα, στο πίσω μέρος τα παράθυρα έχουν κατασκευαστεί ειδικά για την περίσταση, η οροφή έχει αποκτήσει επιπλέον ύψος και συνολικά το όχημα -αναπόφευκτα- είναι αρκετά μεγαλύτερο σε μήκος.

Οι μηχανικοί που ολοκλήρωσαν τη διαδικασία μετατροπής φαίνεται να διατήρησαν τον μπροστινό προφυλακτήρα και τη γρίλια, τους τροχούς των 19 ιντσών και τον πίσω προφυλακτήρα, ο οποίος φιλοξενεί την τετραπλή εξάτμιση της M5.

Τα παράθυρα είναι σκούρα -για ευνόητους λόγους- όμως κρύβουν ένα αρκετά ευρύχωρο εσωτερικό, που φέρει ακόμα και σειρές LED στο πίσω μέρος, κάνοντας τη νεκροφόρα να φαίνεται ιδιαίτερα πολυτελής. 

Αν όντως πρόκειται για μία BMW M5 E60, τότε κρύβει έναν «θησαυρό» κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα. Ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας V10 χωρητικότητας 5,0 L τροφοδοτεί το όχημα, και αποδίδει 507 PS και 520 Nm ροπής.

Ο ήχος του συστήματος εξάτμισης μπορεί και... νεκρούς να αναστήσει, αφού αποτελεί ξεκάθαρα ένα όχημα υψηλών επιδόσεων. Η αρχική M5 κάνει τα 0-100 km/h σε 4,4 sec, όμως είναι αναμενόμενο ότι η νεκροφόρα είναι κατά τι αργότερη, εξαιτίας του αυξημένου βάρους και της νέας αεροδυναμικής.