H Volvo επιβεβαίωσε και επίσημα ότι είχαμε γράψει πριν από μήνες κατά την παρουσίαση των νέας γενιάς κινητήρων Drive-E.
Έτσι, ο νέος 3κύλινδρος θα συνδυάζεται με σύστημα υπερτροφοδότησης, θα είναι άμεσου ψεκασμού, θα έχει χωρητικότητα 1.500 cc και θα μπει στην παραγωγή πριν τα τέλη της δεκαετίας ώστε η Volvo να μειώσει το μέσο όρο του Co2 του στόλου της.
Σύμφωνα με τον Derek Crabb, υπεύθυνο στο τομέα μηχανολογίας της Volvo, τέλη 2016 θα ξεκινήσει η παραγωγή του βενζινοκινητήρα ο οποίος θα τοποθετηθεί στα νέα S50/V60 καθώς και στα μικρότερα crossover της εταιρείας (το V40 CC).
«Το νέο μοτέρ θα τοποθετηθεί έως τα S60/V60 αλλά όχι στα μεγαλύτερα XC. Είναι θέμα ροπής και όχι ισχύος», λέει ο Crabb.
Τέλος, υπογραμμίζει πως η συγκεκριμένη μονάδα θα αποτελέσει το βασικό στοιχείο για υβριδικές εκδόσεις που θα δούμε αρχές της επόμενης δεκαετίας.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ WWW.CAROTO.GR.