Νέο επεισόδιο στην κόντρα Tesla-Porsche με φόντο το ρεκόρ στο Nurburgring


Η TESLA ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΣΤΟ NURBURGRING ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ MODEL S ΚΑΙ Η ΚΟΝΤΡΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΕ ΤΗΝ PORSCHE ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΤΑΧΥΤΕΡΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΟΥ SEDAN ΣΤΑ 20,8 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΗΣ ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΚΟΛΑΣΗΣ ΑΝΑΖΩΠΥΡΩΘΗΚΕ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΔΑΝΑΛΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 21/10/2019

Η μάχη για την επίτευξη ενός νέου ρεκόρ στην πίστα του Nurburgring ανάμεσα στην Tesla και την Porsche καλά κρατεί. Μετά την πρώτη προσπάθεια της αμερικανικής φίρμας να σπάσει το ρεκόρ γύρου στην κατηγορία των ηλεκτροκίνητων τετράθυρων sedan και τις ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες ότι το Model S συνέτριψε την επίδοση της Taycan, η Tesla επιστρέφει στον τόπο του εγκλήματος με την αναβαθμισμένη έκδοση του αυτοκινήτου που της έχει χαρίσει ουκ ολίγες διακρίσεις.

Το τροποποιημένο Model S φέρει αρκετές αναβαθμίσεις, όπως ο πίσω αεροδυναμικός διαχύτης, το roll cage στο εσωτερικό του και το bucket κάθισμα του οδηγού.

Μάλιστα τα πίσω παράθυρα του αυτοκινήτου είναι καλυμμένα, γεγονός που αφήνει να εννοηθεί ότι από το εσωτερικό του αυτοκινήτου έχουν αφαιρεθεί τα περιττά στοιχεία του εξοπλισμού, όπως π.χ. η πίσω σειρά καθισμάτων.

Όλα αυτά τα στοιχεία κάνουν τους ανθρώπους της Porsche να αμφισβητούν τις επιδόσεις του Tesla Model S, επισημαίνοντας ότι ο χρόνος της Taycan (7 λεπτά και 42 δευτερόλεπτα) επετεύχθη με τη χρήση ενός αυτοκινήτου παραγωγής και με εκείνα τα ελαστικά με τα οποία εξοπλίζεται το αυτοκίνητο.

Η απάντηση του Elon Musk ήταν άμεση, δηλώνοντας ότι η έκδοση που δοκιμάζεται αυτήν την περίοδο στην πίστα του Nurburgring πρόκειται να περάσει στην παραγωγή το καλοκαίρι του 2020.

Από τη δική της πλευρά, η διοίκηση της πίστας του Nurburgring έχει σκοπό να θέσει συγκεκριμένους κανόνες που θα διέπουν κάθε προσπάθεια κατάρριψης του ρεκόρ της πίστας, έτσι ώστε οι επιδόσεις των αυτοκινήτων που συμμετέχουν σε αυτό το κυνήγι μαγισσών να μην είναι αμφισβητήσιμες.