Νέο Peugeot 308 SW: Επίσημη αποκάλυψη


Λίγο καιρό μετά την παρουσίαση της hatchback έκδοσης του νέου Peugeot 308 έκανε την εμφάνισή της και η Station Wagon εκδοχή με δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις.

  • 22/6/2021

Η Peugeot είναι ένας από τους λίγους κατασκευαστές που παραμένουν πιστοί στα μικρομεσαία Station Wagon αμαξώματα και το επερχόμενο νέο 308 δε θα μπορούσε να μην έχει στη γκάμα του την πιο πρακτική του εκδοχή. Οι εκδόσεις στέισον των μικρομεσαίων μοντέλων βέβαια, είναι για τις αγορές των ευρωπαϊκών χωρών ιδιαίτερα σημαντικές για τους κατασκευαστές, μιας και έχουν σχεδόν τα ίδια νούμερα πωλήσεων με τις hatchback.

Το Peugeot 308 SW βασίζεται σε μία επιμηκυμένη έκδοση της πλατφόρμας EMP2 του νέου Peugeot 308 και σε σύγκριση με το hatchback το μήκος του πλέον φτάνει τα 4,64 μέτρα, όντας 28 εκατοστά μεγαλύτερο, ενώ και το μεταξόνιο είναι κατά 55 χιλιοστά μεγαλύτερο, φτάνοντας τα 2.732 χιλιοστά.

Η ανασχεδιασμένη ουρά με τον όγκο του χώρου αποσκευών έχει έντονο δυναμικό χαρακτήρα και ταιριάζει απόλυτα με την ανάγλυφη χαρακτηριστική εμπρός μάσκα που διατηρείται από το hatchback. Τα πίσω φωτιστικά σώματα διατηρούν την κομψή λεπτή σιλουέτα τους, αλλά χωρίς την μαύρη γυαλιστερή λωρίδα να τα ενώνει όπως στα 308 και 208.

Φυσικό επακόλουθο των μεγαλύτερων εξωτερικών διαστάσεων είναι ο αυξημένος όγκος του χώρου αποσκευών, που στις συμβατικές εκδόσεις ξεκινά από τα 608 λίτρα (με 5θέσια διαμόρφωση) φτάνοντας έως τα 1.634 λίτρα, ενώ στις plug-in υβριδικές από τα 548 έως τα 1.574 λίτρα. Η πόρτα του χώρου αποσκευών είναι μάλιστα ηλεκτρικά ανοιγόμενη.

Το ταμπλό i-Cockpit είναι και εδώ παρόν με οθόνη έως 10 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και άλλη μία επίσης 10 ιντσών για το σύστημα infotainment, με πολλές δυνατότητες διασύνδεσης και πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης.

Η γκάμα των κινητήριων συνόλων θα περιλαμβάνει τον 3κύλινδρο PureTech των 1.200 κυβικών με απόδοση 110 και 130 ίππων, καθώς και τον 4κύλινδρο diesel των 1.500 κυβικών και των 130 ίππων, όπως και δύο plug-in υβριδικά σύνολα. Η ισχύς θα μεταδίδεται σε όλες τις εκδόσεις στους εμπρός τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου ΕΑΤ8, 8 σχέσεων.

Εδώ ο 4κύλινδρος turbo κινητήρας βενζίνης των 1.600 κυβικών θα αποδίδει 150 ή 180 ίππους και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων. Η συνδυαστική απόδοση θα φτάνει τους 180 και τους 225 ίππους αντίστοιχα, ενώ η μικρή μπαταρία των 12,4 kWh είναι ικανή να εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 60 και 59 χιλιομέτρων αντίστοιχα.

Το νέο Peugeot 308 SW θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Peugeot στο Mulhouse της Γαλλίας με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν πριν το τέλος του 2021.