Νέος κινητήρας, αλλά και σημαντική «απώλεια» για τη facelift έκδοση του Peugeot 508


Το γαλλικό sedan ετοιμάζεται να ανανεωθεί την ερχόμενη άνοιξη, αποκτώντας νέο ήπια υβριδικό κινητήριο σύνολο, αλλά χάνοντας την έκδοση των 360 PS.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤΟ: kolesa.ru
  • 7/12/2022

Δεν είναι κρυφό ότι η Peugeot ετοιμάζεται να ανανεώσει το 508. Στα μέσα Νοεμβρίου, τουλάχιστον τρία πρωτότυπα «συνελήφθησαν» από φωτογράφους να πραγματοποιούν δοκιμές επί γερμανικού εδάφους, εμπνέοντας τους designers του διαδικτύου, όπως αυτοί του kolesa.ru, να οραματιστούν το αυτοκίνητο παραγωγής (σ.σ. βασική φωτό του άρθρου). Δοκιμές που δεν αποκλείεται να είναι οι τελευταίες, μιας και όλα δείχνουν ότι η facelift έκδοση θα κυκλοφορήσει πριν το πρώτο εξάμηνο του 2023.

Οι αλλαγές που θα υπάρξουν είναι αρκετές και αφορούν τη σχεδίαση αλλά και τεχνολογικές βελτιώσεις, προκειμένου η δεύτερη γενιά του μοντέλου να παραμείνει ανταγωνιστική σε μια κατηγορία οχημάτων (D) στην οποία υπάρχουν, μεταξύ άλλων, αυτοκίνητα όπως η σειρά 3 της BMW, η Mercedes C-Class, η νέα Skoda Octavia, η Alfa Romeo Giulia, το Audi A4 και φυσικά το αμιγώς ηλεκτρικό Tesla Model 3.

Η στιγμή είναι κρίσιμη καθώς η κατηγορία των sedan δείχνει να χάνει ολοένα και περισσότερο έδαφος, εξαιτίας της εντυπωσιακής ανόδου των SUV. Σύμφωνα με δημοσίευμα του L’ argus, οι κύριες εξωτερικές αλλαγές θα προκύψουν στο μπροστινό μέρος, το οποίο θα ενσωματώνει το νέο λογότυπο και το νέο σήμα της γαλλικής εταιρείας. Τα φωτιστικά σώματα θα είναι τεχνολογίας LED, με διαφορετικό σχήμα από αυτά του τρέχοντος μοντέλου, ενώ επανασχεδιασμένα θα είναι και τα πίσω φώτα.

Αναμορφωμένο θα είναι και το εσωτερικό του sedan, με νέα οθόνη αφής υψηλής ευκρίνειας για το σύστημα infotainment, που αναμένεται να προέρχεται από τα 308, DS4 και DS 7, αλλά και εμπλουτισμένο πακέτο συστημάτων ασφάλειας.

Στο μηχανολογικό κομμάτι, η τρέχουσα έκδοση του 508 διατίθεται με θερμικούς κινητήρες και με plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο. Πλέον, θα κυκλοφορήσει και σε mild hybrid έκδοση 48 V, με τον βενζινοκινητήρα Pure Tech 1,2 L 130 PS και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που θα μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς. Σαφώς θα παραμείνει διαθέσιμη και η plug-in υβριδική έκδοση με τους 225 PS, η οποία αναμένεται να έχει μπαταρία μεγαλύτερης ενεργειακής χωρητικότητας για αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία.

Η επιλογή του κινητήρα diesel 1,5 BlueHDi των 130 PS θα συνεχίσει να υπάρχει, την ώρα που οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι η ισχυρή plug-in υβριδική έκδοση 508 PSE με τους 360 PS θα καταργηθεί, καθώς δεν είχε την αναμενόμενη ανταπόκριση στην αγορά.

Η παρουσίαση της facelift έκδοσης του Peugeot 508 αναμένεται την άνοιξη του 2023, με στόχο να παραμείνει «ζωντανό» τουλάχιστον μέχρι το 2026.

Πηγή: L' argus