Νίκη για το υβριδικό αγωνιστικό της Toyota


Η Toyota έγραψε ιστορία το περασμένο Σαββατοκύριακο κερδίζοντας στον Αγώνα Tokashi 24-Hour με το υβριδικό αγωνιστικό αυτοκίνητο Supra HV-R. Είναι η πρώτη φορά που ένα τέτοιο όχημα κερδίζει σε αγωνιστική διοργάνωση.
  • 20/7/2007
Η Toyota έγραψε ιστορία το περασμένο Σαββατοκύριακο κερδίζοντας στον Αγώνα Tokashi 24-Hour με το υβριδικό αγωνιστικό αυτοκίνητο Supra HV-R. Είναι η πρώτη φορά που ένα τέτοιο όχημα κερδίζει σε αγωνιστική διοργάνωση. Η επιτυχία του Supra σηματοδότησε τη δεύτερη χρονιά συμμετοχής της Toyota, αφού πέρσι ήταν η πρώτη κατασκευάστρια αυτοκινήτων που έτρεχε με υβριδικό όχημα ?το Lexus GS450h? στον αγώνα Tokashi 24-Hour τερματίζοντας στη 17η θέση γενικής κατάταξης. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, οι μηχανικοί της Toyota ευελπιστούν να ανακαλύψουν τρόπους προκειμένου να κάνουν τα υβριδικά συστήματα -όπως αυτά που τοποθετούνται στο Toyota Prius παραγωγής- αποδοτικότερα και ελαφρύτερα. Μόλις στη δεύτερη χρονιά της αγωνιστικής συμμετοχής της, η Toyota χρησιμοποίησε τα δεδομένα από τον περσινό αγώνα για τη δημιουργία μιας ειδικής, νέας μονάδας στην οποία δοκιμάστηκαν τα όρια των υβριδικών επιδόσεων. Το αγωνιστικό αυτοκίνητο βασίστηκε στο μοντέλο θρύλο Supra GT που χρησιμοποιήθηκε στους αγώνες Super GT στην Ιαπωνία, τροποποιημένο και εξοπλισμένο με ένα ειδικό υβριδικό σύστημα. Για τη βελτίωση της ανάκτησης ενέργειας και της λειτουργικής απόδοσης του συστήματος κατά τη διάρκεια του αγώνα, εφαρμόστηκαν δύο χαρακτηριστικές τεχνολογίες: 1. Τρεις ηλεκτροκινητήρες Υιοθετήθηκε ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας και κίνησης στους τέσσερις τροχούς που περιλαμβάνει ηλεκτροκινητήρες στους εμπρός τροχούς και έναν ηλεκτροκινητήρα 150 kW τοποθετημένο στην πίσω άξονα. Χάρη σ’ αυτό το σύστημα ανάκτησης ενέργειας με 3 ηλεκτροκινητήρες/γεννήτριες, το όχημα μπορούσε να ανακτά αποτελεσματικά μεγαλύτερη ποσότητα ενέργειας κατά τη διάρκεια των ισχυρών επιβραδύνσεων, φρενάροντας από υψηλές ταχύτητες. 2. Ειδικά Σχεδιασμένος Πυκνωτής Καθώς στους αγώνες παρατηρείται επαναλαμβανόμενη επιτάχυνση και επιβράδυνση σε συνθήκες υψηλών επιδόσεων, υιοθετήθηκε ένα σύστημα πυκνωτή ταχείας φόρτισης αντί των συνήθων επαναφορτιζόμενων μπαταριών.