Ο «εξηλεκτρισμός» της Lamborghini φέρνει υβριδική Aventador


Η μετάβαση στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης είναι σε πρώτο πλάνο για τη Lamborghini και γι’ αυτό το λόγο ετοιμάζει την υβριδική νέα γενιά της Aventador για το 2023, αλλά και ένα νέο, τετραθέσιο και αμιγώς ηλεκτρικό supercar.

  • 27/7/2021

Η τελευταία έκδοση της σημερινής Aventador, η Ultimae, θα είναι πιθανότατα και το τελευταίο supercar της ιταλικής φίρμας από τη Sant' Agata που κινείται με τον παραδοσιακό τρόπο, δηλαδή με έναν V12 κινητήρα, χωρίς την παρουσία ηλεκτρικής τεχνολογίας.

Κι αυτό γιατί η επερχόμενη νέα γενιά της Aventador, που αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της το 2023, όπως όλα δείχνουν θα ασπαστεί την υβριδική τεχνολογία, συνδυάζοντας τον V12 με ηλεκτροκινητήρα. «Αυτό είναι το πιο επιτυχημένο V12 που κατασκευάσαμε ποτέ, με πολλές ειδικές εκδόσεις, και ναι είναι δύσκολο να το αποχωριστούμε» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Lamborghini, Stephan Winkelmann. «Η έκδοση Ultimae θα είναι η τελευταία μιας ολόκληρης γενιάς, κάτι που νομίζω ότι θα εκτιμήσουν οι πελάτες μας».

Μάλιστα, ο Winkelmann δήλωσε ότι η Aventador έχει πουλήσει περισσότερα αυτοκίνητα από όσα όλες οι V12 της εταιρείας μαζί, αλλά και ότι η νέα της γενιά θα βασιστεί σε αυτή την επιτυχία για να αποτελέσει μια ευχάριστη έκπληξη για τη σταθερή βάση πελατών της εταιρείας, που περιμένουν το επόμενο βήμα εξέλιξής της. «Η υβριδική έκδοση που θα ακολουθήσει θα έχει V12 κινητήρα, ώστε ο ήχος και ιστορία να μείνουν ζωντανά», τόνισε.

Η Lamborghini σκοπεύει μέσα στα επόμενα χρόνια με έμφαση στα μοντέλα που θα παρουσιάσει το 2023 και 2024 να μετατρέψει όλα της τα αυτοκίνητα σε υβριδικά. Στόχος είναι η μείωση κατά 50% των εκπομπών ρύπων CO2 ολόκληρης της γκάμας της μέχρι το 2025.

Μέσα στο 2022 θα λανσαριστούν δύο νέες εκδόσεις των Huracan και Urus, ενώ το τρέχον έτος θα υπάρξει ένα ακόμη αυτοκίνητο με κινητήρα V12 και supercapacitor, που θα τοποθετηθεί δίπλα στην Aventador Ultimae.

Ο Winkelmann έκανε λόγο επίσης για ένα τέταρτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο 2 2 θέσεων στη γκάμα της μάρκας, δηλώνοντας σχετικά: «Έπειτα, θα δούμε την εξέλιξη των συνθετικών καυσίμων και αν μπορούμε να συνεχίσουμε να δουλεύουμε με τους θερμικούς κινητήρες, διότι δεν έχει να κάνει με τον κινητήρα που χρησιμοποιείς αλλά με τους ρύπους που εκπέμπεις. Από την άλλη, όμως, προβλέπουμε να έχουμε ένα τέταρτο μοντέλο στο δεύτερο μισό αυτής της δεκαετίας, το οποίο θα είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό, και δεν θα έχει αμάξωμα αντίστοιχο της Urus αλλά θα είναι 2 2 θέσεων για να οδηγείται καθημερινά».

Σχετικά με το μέλλον της Lamborghini, ο Stephan Winkelmann τόνισε χαρακτηριστικά: «Οι καιροί αλλάζουν. Νέες γενιές έρχονται. Πρέπει να χωρίσουμε τη γκάμα μας σε δύο ειδών αυτοκίνητα. Για τα supercars σαν την Huracan και την Aventador, πρέπει να κρατήσουμε τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ζωντανό για όσο το δυνατόν περισσότερο. Από την άλλη, με την Urus και το τέταρτο ηλεκτρικό μοντέλο, πρέπει να κάνουμε εξαιρετική δουλειά, όπως κάναμε με την Urus που δεν μοιάζει με Lamborghini με την πρώτη ματιά. Όμως δεν αφοσιωνόμαστε πάντα στα super-sport αυτοκίνητα».