O Erhard L. Spranger (Διοικητικός Διευθυντής της GM Daewoo) αποκαλύπτει:


Το μέλλον της Daewoo είναι διασφαλισμένο. Η General Motors Corporation (GM), η Daewoo Motor Company, και η Τράπεζα Ανάπτυξης της Κορέας, εκπροσωπώντας την επιτροπή πιστωτών της Daewoo, συμφώνησαν στην ίδρυση μιας νέας εταιρίας αυτοκινήτων. Η GM Daewoo Auto & Technology Company θα ξεκινήσει τις εργασίες της το Σεπτέμβριο.
  • 25/6/2002
&00 Το μέλλον της Daewoo είναι διασφαλισμένο. Η General Motors Corporation (GM), η Daewoo Motor Company, και η Τράπεζα Ανάπτυξης της Κορέας, εκπροσωπώντας την επιτροπή πιστωτών της Daewoo, συμφώνησαν στην ίδρυση μιας νέας εταιρίας αυτοκινήτων. Η GM Daewoo Auto & Technology Company θα ξεκινήσει τις εργασίες της το Σεπτέμβριο. Διοικητικά καθήκοντα στην Ευρώπη αναλαμβάνει ο Hardy Spranger. Αυστριακός στην καταγωγή, εργάζεται για τη GM επί 38 χρόνια, γνωρίζει την καλά Ασιατική κουλτούρα και έχει όραμα. Αποκαλεί τη Daewoo "ταχύπλοο", το οποίο στοχεύει να οδηγήσει στο μέλλον με ταχύτητες απογείωσης.
Στα τέλη Μαΐου, η Daewoo & Du μίλησε με το Hardy Spranger στη Ζυρίχη.


Daewoo und Du: Κύριε Spranger, ας ξεκινήσουμε με την πιο σημαντική ερώτηση: Η Daewoo θα εξακολουθήσει να υπάρχει σαν εταιρία;

Hardy Spranger: Ναι, η εταιρία θα εξακολουθήσει να υπάρχει και με τη μορφή αυτή πρόκειται να δομηθεί πάνω σε μια νέα βάση. Αυτή τη στιγμή χτίζουμε τα θεμέλια της GM Daewoo Auto & Technology Company.
Οι πελάτες της Daewoo, επομένως, έχουν επιλέξει μία μάρκα με διάρκεια και μέλλον. Η εξυπηρέτηση και η υποστήριξη των πελατών καθώς και όλοι οι άλλοι παράγοντες θα εξακολουθήσουν να αποτελούν τμήμα των βασικών υπηρεσιών μας.

Daewoo und Du: Έχετε αναλάβει διοικητικά καθήκοντα στη GM Daewoo Auto & Technology Company, στην Ευρώπη, και αυτή τη στιγμή ενημερώνεστε για τη Daewoo, τις θυγατρικές πωλήσεων, τους εργαζόμενους. Ποιες είναι οι εντυπώσεις σας;

Hardy Spranger: Η πρώτη μου εντύπωση είναι, αναντίρρητα, θετική. Υπήρξαν εποικοδομητικές συζητήσεις με την ηγεσία της Daewoo, και αμέσως συνειδητοποιήσαμε ότι έχουμε καλή χημεία μεταξύ μας. Η Daewoo διαθέτει κάτι πολύ σημαντικό, που δεν συναντάται στις άλλες εταιρίες. Το ονομάζω "πάθος για τη μάρκα", και αυτό σημαίνει την αλληλεγγύη και την αφοσίωση των εργαζομένων στη μάρκα τους, τη Daewoo.
Ο επαγγελματισμός των ανεξάρτητων οργανισμών της Daewoo είναι εμφανής. Είναι φανερό ότι υπάρχουν άνθρωποι εκεί, οι οποίοι εργάζονται και είναι καλοί σ' αυτό που κάνουν. Είναι μία έξοχη βάση για τη δουλειά μας στο μέλλον.

Daewoo und Du: Τί περαιτέρω ενέργειες προγραμματίζετε;

Hardy Spranger: Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε φάση διεξαγωγής πολλών συνομιλιών, θέλοντας να γνωρίσουμε ο ένας τον άλλον. Ενημερωνόμαστε για την υπάρχουσα κατάσταση σε κάθε χώρα.
Η νέα εταιρία, GM Daewoo Auto & Technology Company, θα περιλαμβάνει θυγατρικές πωλήσεων στη Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία, Κάτω χώρες, Γαλλία, Ιταλία και Ισπανία. Από την πλευρά της Ευρώπης, θα συνεργαστούμε στενά, προκειμένου να συγχρονιστούμε. Πρέπει να συνδυάσουμε τα καλύτερα στοιχεία από δύο διαφορετικούς κόσμους, της General Motors και της Daewoo, την Κορεατική Κουλτούρα και τη Δυτικοευρωπαϊκή. Δεν θα είναι εύκολο, αλλά θα τα καταφέρουμε.
Eίχα την ευκαιρία να αποκτήσω μία πλούσια εμπειρία εργαζόμενος για τη GM στην Ασία, έμαθα την κουλτούρα τους και τώρα μπορώ να χρησιμοποιήσω αυτές τις γνώσεις. Θέλουμε να βρούμε και να συμφωνήσουμε σε ενέργειες που θα έχουν μία λογική βάση, μέσα από τις οποίες θα επιτύχουμε είτε τον περιορισμό των δαπανών ή τη βελτιστοποίηση της δουλειάς. Κάτι τέτοιο θα ωφελήσει τους πελάτες μας. Η ενεργητικότητα και η ευελιξία μας πρέπει να επεκταθούν γρήγορα. Συγκριτικά με τους μεγάλους ομίλους του κλάδου του αυτοκινήτου, η μάρκα Daewoo είναι σαν ένα ταχύπλοο που μπορώ να το οδηγώ διαφορετικά από τα βαριά σούπερ tankers.

Daewoo und Du: Πού θα θέλατε να βρίσκεστε με τη GM Daewoo Auto & Technology Company σε πέντε χρόνια από σήμερα;

Hardy Spranger: Βλέποντας το μερίδιο άλλων Ασιατών κατασκευαστών στην Ευρωπαϊκή αγορά, ο στόχος μας είναι σαφής: μέσα σε πέντε χρόνια, θα θέλαμε να ανεβάσουμε το μερίδιο της Daewoo στην Ευρωπαϊκή αγορά γύρω στο τρία τοις εκατό (3%). Γι αυτή την εκτίμησή μου, νιώθω μεγάλη σιγουριά.
Είναι φανερό ότι το ποιόν των αυτοκινήτων Daewoo αποτελεί και τη μεγάλη δύναμη της εταιρίας. Τα μοντέλα μας είναι ανταγωνιστικά στο πλαίσιο της τιμής, της ευρυχωρίας, της ποιότητας και της συμπεριφοράς. Πάρτε το Kalos για παράδειγμα, που θα λανσαριστεί στην Ευρώπη το ερχόμενο φθινόπωρο. Ανήκει σε μία νέα γενιά μοντέλων της Daewoo που θα είναι επιτυχημένα λόγω της εμφάνισης και των χαρακτηριστικών τους.
Συμπέρασμα: με την αγορά ενός Daewoo, οι πελάτες μπορούν να αποκτήσουν ένα αυτοκίνητο διακεκριμένου στυλ, υψηλής ποιότητας και σε θαυμάσια τιμή. Οι επίσημοι έμποροι της Daewoo σε όλη την Ευρώπη μπορούν να είναι υπερήφανοι για τα προϊόντα που πωλούν, κι εμείς θα τους επαναφέρουμε στην κερδοφορία σε χρόνο μηδέν.
Και γνωρίζω καλά ότι: Το όνομα Daewoo θα αποκτήσει δύναμη στην Ευρώπη αλλά και σε όλο τον κόσμο τα ερχόμενα χρόνια. Το Κέντρο Ευρωπαϊκών Επιχειρήσεων θα αναλάβει το γενικό συντονισμό. Αυτός είναι ο στόχος μας και θα τον επιτύχουμε. Και είναι αυτό που συμβολίζει η GM και η Daewoo, η νέα μου ομάδα και όλες οι θυγατρικές πωλήσεων στις υπόλοιπες χώρες.