O κινητήρας της Mercedes-AMG A 45 4MATIC θα μπει και σε πιο μεγάλα μοντέλα


Ο ισχυρότερος κινητήρας 2.000 cc του κόσμου έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να ταιριάζει και σε πλαίσια που υποστηρίζουν και πίσω κίνηση ως βασική επιλογή.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 23/9/2019

Ο τετρακύλινδρος turbo των 2.000 cc της AMG είναι ένα από τα πιο εμβληματικά σύνολα παγκοσμίως, μιας και πρόκειται για το πιο ισχυρό σύνολο της κατηγορίας του τόσο στην προηγούμενη εκδοχή του και πόσο μάλλον στην τελευταία με τον εσωτερικό κωδικό Μ139 στην οποία η απόδοσή του στην έκδοση S έχει ανέβει στους 421 PS.

Μέχρι στιγμής ο συγκεκριμένος κινητήρας χρησιμοποιείται αποκλειστικά στις κορυφαίες εκδόσεις των μικρών και κατά βάση προσθιοκίνητων μοντέλων της μάρκας. Από την A 45 και την CLA 45 έως την αντίστοιχη GLA της δεύτερης γενιάς που θα παρουσιαστεί κάποια στιγμή στο μέλλον.

Αυτό όμως πρόκειται να αλλάξει στο μέλλον, καθώς ο εντυπωσιακός δίλιτρος τετρακύλινδρος αναμένεται στο μέλλον να χρησιμοποιηθεί και σε μεγαλύτερα μοντέλα της AMG, καθώς έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να ταιριάζει και με πλαίσια που κατά βάση προορίζονται για μετάδοση της κίνηση στους πίσω τροχούς.

Το πιο πιθανό είναι να συνδυαστεί και με ηλεκτρική υποβοήθηση που φυσικά θα αυξήσει ακόμα πιο πολύ τη συνολική ισχύ που θα είναι διαθέσιμη. Και να αντικαταστήσει στο μέλλον τα εξακύλινδρα σύνολα των AMG με κωδικούς 43 και 53, κάτι που μπορεί να σημαίνει ένα βήμα πιο κοντά στην αποστασιοποίηση από τα πολλά κυβικά και τα τεράστια turbo.