Ο νέος κινητήρας της Maserati θα είναι V6 3.0 lt


Η νέα Maserati MC20 θα παρουσιαστεί το Σεπτέμβριο και μαζί της και ο νέος κινητήρας της μάρκας.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 25/6/2020

Η Maserati δεν θα παρουσιάσει στο άμεσο μέλλον μόνο ένα καινούργιο super sport μοντέλο, το MC20, αλλά και ένα νέο κινητήρα. Ο οποίος θα αντικαταστήσει το V8 με καταβολές από τη Ferrari που χρησιμοποιείται μέχρι τώρα.

Ο νέος κινητήρας αφού θα τοποθετηθεί στο κέντρο της MC20 θα κινήσει σύμφωνα με τις πληροφορίες και τουλάχιστον άλλα τρία μοντέλα της μάρκας. Μεταξύ αυτών και στους διαδόχους των GranTurismo και GranCabrio.

Το νέο σύνολο θα είναι ένας V6 με χωρητικότητα 3.000 cc και διπλά turbo, που θα αποδίδει μέχρι και 550 ίππους. Στην εκδοχή του με τη μεγαλύτερη ισχύ θα βρίσκεται στην MC20, ενώ στη Levante θα τοποθετείται μια άλλη παραλλαγή του με 320 ίππους λιγότερους. Επίσης θα κινεί και το μικρότερο σε σχέση με την τελευταία SUV που αναμένεται στο μέλλον.

Πάντα σύμφωνα με τις φήμες ακόμα και η βασική του έκδοση θα έχει κάποια μορφή εξηλεκτρισμού, οπότε το ποιο πιθανό είναι πως θα υπάρχουν διάφορα επίπεδα και στάδια ηλεκτρικής υποβοήθησης.

Ο νέος V6 θα χρησιμοποιεί μια τεχνολογία που ονομάζεται turbulent jet ignition και σύμφωνα με την οποία ο χώρος που συνήθως καταλαμβάνει το μπουζί χρησιμοποιείται από το σύστημα για να δημιουργήσει ένα θάλαμο συμπίεσης ιδιαίτερα φτωχού μίγματος, κάτι που αυξάνει την οικονομία καυσίμου και μειώνει τις εκπομπές ρύπων. Ένα ανάλογο σύστημα παρείχε η Mahle στην ομάδα της Ferrari στην F1.