Ο νέος V6 3.0 diesel των Range Rover αποδίδει μέχρι και 350 PS


H ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ RANGE ROVER ΚΑΙ RANGE ROVER SPORT ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: LAND ROVER
  • 17/7/2020

Η Land Rover προχωρά στην αντικατάσταση του μεγάλου της, οχτακύλινδρου κινητήρα πετρελαίου από έναν μικρότερο V6, με χωρητικότητα 3.000 cc ο οποίος ταυτόχρονα έχει και ήπια υβριδική υποβοήθηση σε συνδυασμό με παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt.

Ο νέος κινητήρας είναι διαθέσιμος στις εκδόσεις D250, D300 και D350 που αποδίδουν αντίστοιχα 249, 300 και 350 PS καθώς και 600, 650 και 700 Nm. Μάλιστα η τελευταία τιμή είναι ίδια με αυτήν του V8 βενζίνης με το μηχανικό υπερσυμπιεστή.

Ο εισαγωγικός κινητήρας προορίζεται αποκλειστικά για το Range Rover Sport, ενώ οι δύο πιο ισχυρές εκδόσεις για τη ναυαρχίδα της γκάμας των πολυτελών τετρακίνητων, το Range Rover. Που ως D350 χρειάζεται μόλις 6,9 sec για να επιταχύνει από στάση έως τα 100 km/h.

Πέρα όμως από τον καινούργιο κινητήρα πετρελαίου το Range Rover Sport θα αποκτήσει ως μοντέλο 2021 στάνταρ τα Apple Carplay και Android Auto, ενώ στο εσωτερικό του θα μπορεί να δημιουργηθεί και ένα 4G WiFi Hotspot με δυνατότητα υποστήριξης έως και 8 φορητών συσκευών ταυτόχρονα. Παράλληλα το γνωστό Spotify θα είναι ενσωματωμένο στις δυνατότητες του συστήματος infotainment.

Επίσης στη γκάμα του Range Rover θα προστεθεί μια ακόμα ειδική έκδοση. Η Westminster που θα βασίζεται στη Vogue και θα έχει ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό.