Ο Steve Jenny εργάζεται στην Bugatti και κάνει το επάγγελμα των ονείρων σου


Όταν σε έχουν επιλέξει για το συγκεκριμένο επάγγελμα, τα Σαββατοκύριακα κυλούν βασανιστικά αργά μέχρι να έρθει το πρωί της Δευτέρας και να επιστρέψεις στο πόστο σου.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΡΜΠΕΑΣ, ΠΗΓΗ: BUGATTI
  • 16/7/2022

Ονομάζεται Steve Jenny, έχει γεννηθεί το 1968 και δουλειά του είναι να κάθεται καθημερινά πίσω από το τιμόνι των μοντέλων της Bugatti και να πραγματοποιεί τον τελικό έλεγχο πριν αυτά παραδοθούν στους νέους κατόχους.

Προφανώς η εταιρία δεν τον διάλεξε τυχαία για να κάνει αυτό το... βάρβαρο επάγγελμα. Ο Steve, μεγαλωμένος στην Αλσατία, αμέσως μετά την απόκτηση άδειας οδήγησης έστησε το δικό του αγωνιστικό και συμμετείχε ως συνοδηγός σε αγώνες. Λίγο μετά ανέλαβε ρόλο μηχανικού. Ενθουσιασμένος από τα νέα του καθήκοντα αποφάσισε να ακολουθήσει σπουδές για να αποκτήσει επιπλέον γνώσεις. Με αυτά τα εφόδια δούλεψε για εταιρίες όπως η Mahle και η BBS όπου συμμετείχε στον σχεδιασμό ανταλλακτικών που θα ήταν ικανά να αντέξουν τις υψηλές απαιτήσεις των αγώνων αυτοκινήτου.

Κουβαλώντας την παραπάνω εμπειρία το 2004 αποφάσισε να στείλει το βιογραφικό του στην Bugatti και να αναζητήσει την επόμενη επαγγελματική του στέγη. Εκείνη την εποχή η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ετοιμαζόταν να λανσάρει τη Veyron και προσπαθούσε να δημιουργήσει μια εσωτερική διαδικασία κατά την οποία κάθε όχημα θα πέρναγε από λεπτομερή έλεγχο πριν παραδοθεί στον πελάτη. Κάπου εκεί εμφανίστηκε ο Steve Jenny ο οποίος απ' τον Σεπτέμβριο του 2005 και έκτοτε δοκιμάζει κάθε νέο μοντέλο που βγαίνει από την γραμμή παραγωγής.

Αυτό σημαίνει ότι κάθεται στη θέση του οδηγού και διανύοντας μια απόσταση που συνήθως φτάνει τα 300 km, βάζει τικ ή χ σε κουτάκια που αφορούν τη σωστή λειτουργία του αυτοκινήτου. Κάθε ένα από αυτά τα τεστ διαρκεί περίπου 5 ώρες και περιλαμβάνει τον αρχικό έλεγχο (περίεργοι ήχοι, αίσθηση τιμονιού, απόκριση των πεντάλ, κλπ),, την κίνηση σε ανώμαλο οδόστρωμα και την επιτάχυνση στον διάδρομο του αεροδρομίου Colmar για να διαπιστωθεί πως όλα λειτουργούν "ρολόι" όταν το κοντέρ περάσει τα 300 km./h. Στη συνέχεια το αυτοκίνητο επιστρέφει στο εργοστάσιο όπου αλλάζονται τα λάδια και τα λάστιχα και δίνεται η τελική έγκριση για να ξεκινήσει το ταξίδι του στους δρόμους.

Σε κάθε δοκιμή πρέπει να αισθάνομαι το αυτοκίνητο με κάθε ίνα του σώματός μου και να αντιλαμβάνομαι κάθε απόκριση. Η τεχνική κατάρτιση βοηθάει πολύ στο επάγγελμά μου, αλλά το σημαντικότερο είναι η εμπειρία. Με ένα τόσο ξεχωριστό και χειροποίητο αυτοκίνητο πρέπει όλα να είναι στην εντέλεια. Στόχος μας είναι να διορθώνουμε ακόμα και τις πιο μικρές ατέλειες που μπορεί να προκαλέσουν αρνητικές κριτικές. Μόνο τότε οι πελάτες μας θα είναι χαρούμενοι”, δήλωσε ο Steve Jenny στο επίσημο site της Bugatti.

Κλείνοντας, θα πρέπει να αναφερθεί πως σύμφωνα με την εταιρία ο Jenny μέχρι και το κλείσιμο του 2021 είχε οδηγήσει σχεδόν το 90% των οχημάτων που έχουν βγει από την γραμμή παραγωγής, έχοντας διανύσει κατά τη διάρκεια των δοκιμών περισσότερα από 350.000 km!