Οι Alpina B5 και D5 S αναβαθμίζουν και άλλο την ανανεωμένη σειρά 5 της BMW


Αν θέλετε μια πιο σπέσιαλ εκδοχή της σειράς 5 καλό είναι να απευθυνθείτε στην Alpina και τα μοντέλα της με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑLPINA
  • 11/6/2020

Μετά την παρουσίαση των ανανεωμένων εκδόσεων της σειρά 5 της BMW ήταν κάτι παραπάνω από βέβαιο πως και η Alpina θα προχωρούσε στο facelift των δικών της αντίστοιχων μοντέλων. Της B5 και της D5 S. Έτσι λοιπόν οι αλά Alpina εκδόσεις της 5άρας έχουν ένα ακόμα πιο πολυτελές εσωτερικό, με δέρματα Lavalina ραμμένα στο χέρι στην περίπτωση της B5 και ακόμα πιο πλούσιο εξοπλισμό. Ο οποίος για παράδειγμα περιλαμβάνει στάνταρ το πολύ καλό σύστημα πλοήγησης της γερμανικής εταιρείας.

Εξωτερικά και πέρα από τις απαραίτητες επιγραφές αλλά και τις χαρακτηριστικές ζάντες που εδώ έχουν διάμετρο 20 ιντσών, υπάρχουν διαφοροποιημένοι προφυλακτήρες με μεγαλύτερες κατά 40% εισαγωγές αέρα.

Ο V8 των 4.400 cc με τα διπλά turbo αποδίδει στη B5 621 ίππους και 800 Nm, γεγονός που καθιστά τη στέισον ότι πιο κοντά υπάρχει σε μια υποτιθέμενη αντίστοιχη M5. Το κιβώτιο είναι το γνωστό αυτόματο των οχτώ σχέσεων της BMW, ενώ το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,4 sec (3,6 για το στέισον) και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 330 km/h (322 km/h).

Στην πετρελαιοκίνητη D5 S ο τρίλιτρος κινητήρας με τα 3 turbo αποδίδει 408 PS και 800 Nm και εξασφαλίζει ένα 0-100 km/h σε 4,4 δεύτερα για τη λιμουζίνα και σε 4,6 για το Wagon.  

Τόσο στην Alpina B5 που στη Γερμανία ξεκινά από τις 117.709 ευρώ όσο και στην D5 S -από 92.500 ευρώ- στάνταρ είναι τόσο τα ενεργά αμορτισέρ όσο και η τετραδιεύθυνση.