Οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ιαπωνία συνεργάζονται για να κάνουν την ηλεκτροκίνηση all-inclusive.


Με την Ιαπωνία να επιδιώκει ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα έως το 2050, οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες στη χώρα έχουν το κίνητρο να ξεκινήσουν τη μετάβασή τους προς την αμιγή ηλεκτροκίνηση.

  • 30/7/2021

Δεδομένων των εκεί κυβερνητικών στόχων και της αυξανόμενης διείσδυσης των τεχνολογικών κολοσσών στην κατασκευή και την προμήθεια ηλεκτρικών οχημάτων, οι ιαπωνικοί προμηθευτές ήταν γίνει πολύ ενεργοί συνεργαζόμενοι με φορείς για την ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων, συνδεδεμένων και σχετικών τεχνολογιών σε όλα τα segments αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων των αυτοκινήτων πόλης, αλλά και συνολικά των επιβατικών οχημάτων και των επαγγελματικών οχημάτων.

Σύμφωνα με τη GlobaData oι Ιάπωνες έχουν καθυστερήσει όσον αφορά τη μετάβαση προς τα ηλεκτρικά οχήματα σε άλλες αγορές. Αν και ορισμένοι επένδυσαν στην έρευνα και την ανάπτυξη, κράτησαν χαμηλό προφίλ, ενώ άλλοι δεν ανέπτυξαν καν την απαιτούμενη τεχνογνωσία ηλεκτροκίνησης που ταιριάζει με την τρέχουσα δυναμική της αγοράς.

Η Commercial Japan Partnership (CJP) - μια εμπορική συνεργασία οχημάτων στην Ιαπωνία μεταξύ της Toyota, της Isuzu Motors Ltd. και της Hino Motors στοχεύει στην ανάπτυξη BEV, FCEV, αυτόνομων, συνδεδεμένων τεχνολογιών και πλατφόρμας EV για επαγγελματικά οχήματα. Η ένταξη των Suzuki και της Daihatsu στο σχήμα προσθέτει μια ευρύτερη προοπτική στη συνεργασία με τη συμπερίληψη μίνι οχημάτων. Η συνεργασία CJP στοχεύει να συνδυάσει τις συνδεδεμένες, αυτόνομες και ηλεκτρικές τεχνολογίες της Toyota με τις δυνατότητες των επαγγελματικών οχημάτων Isuzu και Hino για να επιταχύνει την υιοθέτηση EV σε εμπορικές εφαρμογές και να αναπτύξει μια συνδεδεμένη πλατφόρμα εστιασμένη στα εμπορικά οχήματα.

Επιπλέον, η Suzuki και η Daihatsu συγκαταλέγονται στους κορυφαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων Kei cars (τα μικρά αυτοκίνητα πόλης) στην Ιαπωνία που κατέχουν σημαντικό μερίδιο στις πωλήσεις καθώς και στο πάρκο οχημάτων. Σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών ο εξηλεκτρισμός των μικρών αυτοκινήτων χαμηλού κόστους και υψηλών πωλήσεων έχει μια στρατηγική λογική και θα οδηγήσει σε ταχύτερη υιοθέτηση της εποχής της ηλεκτροκίνησης. Επιπλέον, οι συλλογικές προσπάθειες γύρω από την ηλεκτρική και συνδεδεμένη τεχνολογία για επαγγελματικά οχήματα θα εξασφαλίσουν ηλεκτρισμό all-inclusive στην αυτοκινητοβιομηχανία και θα υποστηρίξουν τους Ιάπωνες κατασκευαστές να επιτύχουν τους κυβερνητικούς στόχους ουδετερότητας άνθρακα.