Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι των αλλαγών στα τέλη κυκλοφορίας


ΑΛΛΑΖΕΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 5 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ.

  • 22/10/2016

Και αυτό γιατί το σχέδιο του υπουργείου για το ύψος των τελών που θα καταβληθούν μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου για το 2017 φέρνει επιβαρύνσεις αλλά και ελαφρύνσεις, με βασικό κριτήριο την παλαιότητα και τον κυβισμό του οχήματος.

Το στίγμα των αλλαγών έδωσε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφων Αλεξιάδης, αναφέροντας ότι «θα μεταφέρουμε λογικό βάρος από παλαιά και φθηνά σε νεότερα και ακριβά αυτοκίνητα».

Σύμφωνα με τις προτάσεις που βρίσκονται στο τραπέζι των συζητήσεων, οι αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας θα φέρουν αυξομειώσεις σε τέσσερις κατηγορίες αυτοκινήτων:

1. Στα νέα αυτοκίνητα, αυτά που αγοράστηκαν την τελευταία πενταετία και ειδικότερα αυτά που έχουν υψηλή εμπορική αξία. Στα αυτοκίνητα αυτά θα υπάρξουν αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας.

2. Στα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν πριν από το 2005. Για τα αυτοκίνητα αυτά θα υπάρξουν κλιμακωτές μειώσεις. Μικρές μειώσεις των τελών κυκλοφορίας για εκείνα που κυκλοφόρησαν μετά το 2000 έως και το 2005 και μεγαλύτερες για όσα κυκλοφόρησαν πριν από το 2000. Οπως είπε ο υπουργός, «δεν είναι λογικό ένα αυτοκίνητο του 1995, που η αξία του είναι 500 ευρώ, να έχει τέλη κυκλοφορίας 800 ή 1.000 ευρώ. Αυτοί οι παραλογισμοί πρέπει να σταματήσουν, διότι έχουμε ένα κύμα κατάθεσης πινακίδων. Θέλουμε να δώσουμε κίνητρα ώστε ο κόσμος να πάρει πίσω τις πινακίδες ή να μην κατατεθούν άλλες».

Διαβάστε αναλυτικό ρεπορτάζ στο ΕΘΝΟΣ.gr.