Οι Renault/Nissan/Mitsubishi φέρνουν την Google στο cockpit των αυτοκινήτων τους


Η ΣΥΜΜΑΧΙΑ RENAULT/NISSAN/MITSUBISHI ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟ 2021 ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥ ΚΟΛΟΣΣΟΥ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 2/10/2018

Με βάση τα νέα δεδομένα, η συμμαχία των τριών θα χρησιμοποιεί το Android και, κυρίως, τα Google-maps, δηλαδή τους χάρτες, σύστημα που λειτουργεί και με φωνητική υποστήριξη. Κατά τα λοιπά, το σύστημα Android παρέχει χιλιάδες άλλες εφαρμογές, οι οποίες θα είναι διαθέσιμες και μέσα στο αυτοκίνητο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η αμερικανική εταιρεία, η οποία ήδη παρέχει τις υπηρεσίες της στο infotainment της Volvo, γίνεται με αυτήν τη συμφωνία ένας από τους πιο σημαντικούς παρόχους τεχνολογίας στο cockpit των αυτοκινήτων. Την περασμένη χρονιά οι Renault, Nissan και Mitsubishi είχαν συνολικά περίπου 10,6 εκατομμύρια πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο. Πάντως, μέχρι στιγμής, πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν κρατήσει επιφυλακτική στάση σχετικά με τον έλεγχο των δεδομένων. Οι ειδικοί θεωρούν ότι οι παραπάνω υπηρεσίες σε ένα αυτοκίνητο πρόκειται να αυξηθούν μελλοντικά.

Η ανακοίνωση των Renault/Nissan/Mitsubishi επηρεάζει σαφώς την πορεία των κατασκευαστών συστημάτων πλοήγησης. Μάλιστα, η αξία των μετοχών της TomTom υποχώρησε προσωρινά κατά σχεδόν 30%, προκαλώντας τη μεγαλύτερη ημερήσια απώλεια εδώ και περισσότερα από 13 χρόνια. Ειδικοί αναλυτές θεωρούν ότι η συμφωνία των Renault/Nissan/Mitsubishi με την Google θα επηρεάσει ακόμα και τους premium κατασκευαστές, οι οποίοι θα πρέπει να αναθεωρήσουν τη στρατηγική τους για τις διάφορες τεχνολογίες.