Οι τιμές του νέου Hyundai i20


Και αναλυτική παρουσίαση του νέου μοντέλου.

  • 7/4/2015

Με την έλευση του νέου i20, συνεχίζεται η επιτυχημένη παρουσία της Hyundai στην κατηγορία Β, έχοντας ήδη διαθέσει σχεδόν ένα εκατομμύριο οχήματα από το 2002. Η δημοτικότητα του πρωτότυπου i20 κατέστησε το μοντέλο ένα από τα best-selling αυτοκίνητα της εταιρείας στην Ευρώπη.

Το νέο i20 έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί στην Ευρώπη και διαθέτει τρία βασικά χαρακτηριστικά, τα οποία υπογραμμίζουν το πόσο ανταποκρίνεται στις ανάγκες των ευρωπαίων καταναλωτών: Κορυφαίο εσωτερικό χώρο, Χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας και άνεσης καθώς και Εκλεπτυσμένη σχεδίαση.

Πιο μακρύ, πιο χαμηλό και πιο φαρδύ από το προηγούμενο μοντέλο, το νέο i20 σχεδιάστηκε στο Κέντρο Σχεδιασμού της Hyundai Motor Europe στο Rüsselsheim της Γερμανίας. Ο χαρακτήρας του νέου μοντέλου είναι εμπνευσμένος από τη «Χυτή Γλυπτική» σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας, με κομψές γραμμές και ένα ανάγλυφο προφίλ που  δίνει μια τολμηρή και σοφιστικέ εμφάνιση. Βασικό στοιχείο του σχεδιασμού αποτελεί η εξαγωνική μάσκα, σημείο αναφοράς της Hyundai Motor που ρέει μέσα από τους μοντέρνους bi- function προβολείς με LED φώτα ημέρας. Επίσης, διαθέτει ανώτερη ποιότητα κύλισης με μακρύτερο μεταξόνιο και νέες αναρτήσεις.

Βασικά στυλιστικά στοιχεία απηχούν μέσα στην ευρύχωρη καμπίνα. Τοποθετημένο σε μια νέα πλατφόρμα, το μεταξόνιο έχει επεκταθεί κατά 45 χιλιοστά σε 2.570 χιλιοστά δημιουργώντας περισσότερο χώρο για τους επιβάτες. Ο εσωτερικός χώρος - 1.892 χιλιοστά - σε συνδυασμό με εμπρός και πίσω χώρο για τα πόδια - κάνει το νέο i20 ένα αληθινό πενταθέσιο, ενώ η εξαιρετική χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ των 326 λίτρων αυξάνει την χρηστικότητα του οχήματος.

Η πίσω σειρά καθισμάτων του μοντέλου μπορεί να αναδιπλωθεί σε πλήρως επίπεδο δάπεδο, φθάνοντας τα 1042 λίτρα χωρητικότητας - ιδανικό για νέες οικογένειες και εκείνες που μεταφέρουν μεγαλύτερα αντικείμενα. Διαθέτοντας επίσης διπλό πάτο μπορεί να μετακινηθεί προς τα επάνω ή προς τα κάτω για να δημιουργήσει πρόσθετες επιλογές αποθήκευσης.

Η καμπίνα του διαθέτει εκτεταμένη χρήση μαλακών υλικών υψηλής ποιότητας καθώς και διακριτικές piano black προσθήκες και λεπτομέρειες χρωμίου, που δημιουργούν ένα σύγχρονο και εκλεπτυσμένο εσωτερικό σύνολο.

Το όχημα είναι εξοπλισμένο με μια σειρά από νέες τεχνολογίες που προσφέρουν επίπεδα άνεσης και ευκολίας που συνήθως συναντούμε σε οχήματα μεγαλύτερης κατηγορίας. Η προσθήκη του συστήματος υποβοήθησης στάθμευσης, το αυτόματο σύστημα αποθάμβωσης είναι πρωτιές της Hyundai στην κατηγορία Β καθώς και το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας (Lane Departure Warning System), ένα ακόμη καινοτόμο χαρακτηριστικό, που συνήθως συναντούμε σε μεγαλύτερες κατηγορίες.

Αποτελεί το μοναδικό μοντέλο στην κατηγορία του με πανοραμική ηλιοροφή, σε κλίση και πλήρως ανοικτή, που βελτιώνει την άνεση και την αίσθηση του χώρου για τους επιβάτες, προσφέροντας στην καμπίνα φυσικό φως και φρέσκο αέρα.

Είναι, επίσης, το πρώτο στην κατηγορία με Smartphone Docking Station, μια αποσπώμενη μονάδα στήριξης και φόρτισης smartphones, με ρυθμιζόμενη υποδοχή φόρτισης για συμβατότητα με τις δημοφιλέστερες συσκευές και επιπλέον σύνδεση μέσω Bluetooth με το ηχοσύστημα του οχήματος.

Επιπρόσθετα, στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου συναντούμε προηγμένης τεχνολογίας συστήματα όπως, Hill Start Assist, Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, Φώτα έκτακης πέδησης, 6 αερόσακους καθώς και Vehicle Stability Management (προηγμένη συνεργασία ESP και ηλεκτρικής υποβοήθησης τιμονιού, που παρακινεί έγκαιρα και ενεργητικά τον οδηγό να κάνει το σωστό χειρισμό τιμονιού σε δύσκολους ελιγμούς).

Η εγγύηση απεριόριστων χιλιομέτρων για πέντη έτη, επιβεβαιώνει την πεποίθηση της Hyundai για την ανώτερη ποιότητα κατασκευής του νέου i20. Το προνομιακό αυτό πακέτο περιλαμβάνει, επίσης, πέντε χρόνια προνομιακή οδική βοήθεια και πέντε χρόνια δωρεάν φροντίδα με ετήσιους προληπτικούς ελέγχους καλής λειτουργίας του οχήματος.

Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, το νέο i20 είναι πιο μακρύ, πιο χαμηλό και πιο φαρδύ. Το αμάξωμα είναι 40 mm μακρύτερο (συνολικό μήκος 4.035 χιλιοστά) και 16 mm χαμηλότερο (συνολικό ύψος 1.474 χιλιοστά). Το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 24 mm (συνολικά 1.734 χιλιοστά), καθιστώντας το από τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία του. Οι προεξοχές στο μπροστινό μέρος του οχήματος έχουν μειωθεί για να επικοινωνούνται τα δυναμικά χαρακτηριστικά του οχήματος στην οδηγική εμπειρία του οδηγού.

Η νέα, μεγαλύτερη πλατφόρμα πάνω στην οποία βασίζεται το νέας γενιάς i20 έχει  μεταξόνιο 45 mm μακρύτερο (τώρα 2.570 χιλιοστά), παρέχοντας μεγαλύτερο εσωτερικό χώρο για να ταιριάζει με την εκλεπτυσμένη του εμφάνιση.

Η ευρωπαϊκή ομάδα της Hyundai έχει δημιουργήσει μια τολμηρή αισθητική στο εμπρός μέρος του οχήματος που πλέον διαθέτει μια διακριτική μάσκα δύο στοιχείων. Η χρώμιο-πλαισιωμένο εξαγωνική μάσκα έχει χαμηλώσει για σχεδιαστούς και μηχανικούς λόγους, ενώ μια λεπτή, οριζόντια γρίλια που συνδέει τους bi-function προβολείς (που ενσωματώνονται τα φώτα ημέρας), τονίζει το πλάτος του οχήματος. Ενισχύοντας τη συγκροτημένη εμφάνιση του οχήματος, οι θόλοι των τροχών ρέουν διακριτικά μέσα στο μακρύ καπό.
Αντίστοιχα στο πίσω μέρος, διαθέτει μια χαρακτηριστική σχεδιαστική γραμμή που τρέχει κατά το μήκος του οχήματος και συνδέεται στο πίσω μέρος – περνώντας διακριτικά κάτω από το πίσω παράθυρο - με σκοπό τη βελτίωση της ορατότητας.

Η σχεδιαστική γραμμή τονίζεται από το μακρύ καπό και τη χαμηλή γραμμή οροφής που συνδυάζονται για να επιτευχθεί ένα πιο εκσυγχρονισμένο όχημα, μειώνοντας την αεροδυναμική αντίσταση του αυτοκινήτου σε 0,30 Cd (από 0,32 Cd του προηγούμενου i20 ).

Όλες οι βασικές επιφάνειές του είναι χρωματικά κωδικοποιημένες για να παρέχουν μια premium αίσθηση στον εσωτερικό χώρο. Κάθε εσωτερικό χρώμα έχει εμπνευστεί από αντικείμενα καθημερινής χρήσης, δίνοντας σε κάθενα τον δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα. Τα χρώματα έχουν σχεδιαστεί για να δημιουργήσουν ένα κομψό και ήρεμο εσωτερικό περιβάλλον.

Η νέα γενιά του i20 προσφέρει ευρεία γκάμα νέων κινητήρων (δύο κινητήρες βενζίνης «Kappa» και δύο «U-ΙΙ» Diesel) αποκλειστικά Euro 6 αλλά και βελτιωμένα κιβώτια ταχυτήτων. Ιδιαίτερη μνεία αξίζει στην προηγμένη πετρελαιοκίνηση, με 6-ταχυτο κιβώτιο και μηδενικά τέλη να συντροφεύουν τόσο τον συμπαγέστερο Turbo Diesel  της κατηγορίας (μόλις 1,1lt) όσο και τον 1,4lt 90hp με την κορυφαία ροπή 24,5Νm στην κατηγορία. Αντίστοιχα, η προσιτή βενζινοκίνηση προσφέρει εναλλακτικές λύσεις με ατμοσφαιρικούς κινητήρες 1,2lt (75 & 84hp) αλλά και τον ισχυρότερο 1,4lt 100hp με επιλογή ανάμεσα σε αυτόματο και σε εξατάχυτο κιβώτιο.

H ευρωπαϊκή ομάδα των μηχανικών της Hyundai, που εργάζεται στο Σχεδιαστικό Κέντρο της εταιρείας στο Rüsselsheim της Γερμανίας επικεντρώθηκε στην ανάπτυξη κινητήρων που θα ταιριάζουν καλύτερα στις απαιτήσεις των Ευρωπαίων αγοραστών. Οι μηχανικοί της Hyundai συντονισμένοι ώστε κάθε μονάδα να αποδόσει τα μέγιστα έχουν ως αποτέλεσμα το i20 Νέας Γενιάς να επιταχύνει μεταξύ 80 και 120 kph γρηγορότερα από το προηγούμενο.

Κινητήρες Βενζίνης

Οι αγοραστές που προτιμούν ένα βενζινοκινητήρα μπορούν να επιλέξουν τον εξαιρετικό 1,25 λίτρων τετρακύκλινδρο κινητήρα «Κappa» σε χαμηλή ισχύ (75 PS) ή υψηλή ισχύ (84 PS). Αυτή η μονάδα αποτελείται από αλουμίνιο και συνεργάζεται με ένα πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

Εναλλακτικά, οι αγοραστές της βενζίνης μπορούν να επιλέξουν έναν 1,4-λίτρων τετρακύλινδρο κινητήρα με ισχύ 100 ίππων. Ο πιο ισχυρός αυτός κινητήρας συνεργάζεται με ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή ένα 4τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Στα εξαιρετικά χαρακτηριστικά της σύγχρονης αρχιτεκτονικής του κινητήρα Κappa, περιλαμβάνονται διπλός επικεφαλής εκκεντροφόρος (DOHC), διπλή βαλβίδα χρονισμού συνεχώς μεταβαλλόμενη (CVVT), ένα πολύ σκληρό μπλοκ από χυτό αλουμίνιο με χιτώνια από χυτοσίδηρο, αλουμινένια κυλινδροκεφαλή, ελαφρύτερες μπιέλες και καδένα χρονισμού μεγάλης διάρκειας ζωής χωρίς απαιτήσεις συντήρησης.

Κινητήρες Diesel

Για να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση κινητήρων Diesel χαμηλών εκπομπών και υψηλής οικονομίας, η Hyundai προσφέρει στους ευρωπαίους καταναλωτές την επιλογή δύο κινητήρων από τη δημοφιλή οικογένεια των «U-ΙΙ»: τον 75 ίππων, κινητήρας 1,1-λίτρων ή τον 90 ίππων 1,4-λίτρων. Και οι δύο κινητήρες εφοδιάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

Οι πελάτες των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων της νέας γενιάς i20 θα παρατηρήσουν μείωση του θορύβου χάρη στην προσθήκη επικάλυψης καουτσούκ στα γρανάζια, παρέχοντας αισθητή βελτίωση σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.

Τα μηχανικά κιβώτια πέντε και έξι ταχυτήτων που διαθέτει έχουν δοκιμαστεί εκτενώς με σκοπό μια ομαλότερη, πιο ήσυχη και πιο ανάγλυφη μετάδοση, σύμφωνα και με τις υπόλοιπες βελτιώσεις ποιότητας που πραγματοποίηθηκαν στο μοντέλο. Οι μεταδόσεις διαθέτουν πλέον πολυκωνικά συγχρονιζέ δαχτυλίδια στις δύο πρώτες σχέσεις, έναν συγχρονιζέ δακτύλιο επικαλυμμένο με άνθρακα στην 3η σχέση και ένα μηχανισμό καταπολέμησης της δόνησης τοποθετημένο στην όπισθεν για πρόληψη της «λείανση» του θορύβου.

Στο επίκεντρο του οχήματος βρίσκεται το ισχυρότερο πλαίσιο/αμάξωμα, το οποίο επωφελείται από την εκτεταμένη χρήση του προηγμένου υψηλής αντοχής χάλυβα (42% της συνολικής σύνθεσης συγκρινόμενο με 16% στο προγενέστερο i20) και διασφαλίζει άνω του μέσου όρου αντοχής στην κρούση. Το μακρύτερο μεταξόνιο, ο κατά 81% πιο άκαμπος νέος κλωβός με την εκτεταμένη σύνθεση χάλυβα υπέρ-υψηλής αντοχής και μικρότερα διάκενα συγκόλλησης, η ειδικά μελετημένη ηχομόνωση, το νέο σύστημα διεύθυνσης και οι νέες αναρτήσεις, συνθέτουν μια εξαιρετικά στιβαρή και ποιοτική αίσθηση οδήγησης που παραμέμπτει σε premium κατηγορία.

Στο νέο i20 επίσης έχουν τοποθετηθεί χαρακτηριστικά ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, ως βασικός εξοπλισμός, που δεν προσφέρονται συνήθως σε ευρωπαϊκά οχήματα κατηγορίας Β, όπως ηλεκτρονικά συστήματα Ελέγχου ευστάθειας (ESC) και Διαχείρισης Ευστάθειας (VSM), τα οποία λειτουργούν σε συνδυασμό για τη μείωση του σπινιαρίσματος των τροχών ή της απώλειας ελέγχου του οχήματος σε οδόστρωμα χαμηλής τριβής.

Στο βασικό εξοπλισμό του οχήματος συναντούμε επίσης το Σύστημα έκτακτης ανάγκης (ESS) της Hyundai, το οποίο ενεργοποιεί τα αλάρμ εάν ο οδηγός πατήσει ξαφνικά τα φρένα και έτσι προειδοποιεί τους επερχόμενους οδηγούς των αυτοκινήτων για την απότομη επιβράδυνση του αυτοκινήτου.

Για την ενίσχυση της ορατότητας, το νέο i20 διαθέτει στατικούς προβολείς, που ενεργοποιούνται κατά τη διάρκεια της στροφής, όταν το τιμόνι είναι στραμμένο προς τα αριστερά ή προς τα δεξιά πάνω από 25 μοίρες και φωτίζει την κατεύθυνση της διαδρομής.

Οι τιμές της βασικής έκδοσης του νέου Hyundai i20 με τον κινητήρα βενζίνης των 75 ίππων ξεκινούν από τα 9.990 ευρώ με όφελος απόσυρσης.

NEA ΓΕΝΙΑ HYUNDAI i20

- ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ ΕΚΔΟΣΕΩΝ / ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ / ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΙ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ

- ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟΣ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ HYUNDAI (ΜΕ ΤΙΜΕΣ ΝΕΟΥ i20)