Όλα όσα γνωρίζουμε για το νέο Lancia Ypsilon HF των 240 PS


Οι πρώτες πληροφορίες για την έκδοση επιδόσεων που φέρει τα «θρυλικά» αρχικά της ιταλικής φίρμας.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ
  • 8/5/2023

Αυτό που υπήρχε ως «φήμη» και στη συνέχεια «εκτίμηση», έχει επιβεβαιωθεί από τα πιο επίσημα χείλη. Το νέο Lancia Ypsilonθα αποκτήσει και έκδοση HF, η οποία θα αποδίδει 240 PS!

Η ιταλική φίρμα έχει ανακοινώσει ότι η νέα γενιά του Ypsilon θα παρουσιαστεί στις αρχές του 2024 - αν και οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι ίσως αυτό συμβεί προς τα μέσα του νέου έτους - σε υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις. Ωστόσο, για τους λάτρεις του «αγωνιστικού» DNA της Lancia, τα πολύ ευχάριστα θα ακολουθήσουν ένα χρόνο αργότερα.

«Το νέο Ypsilon θα φτάνει τα 4 μέτρα. Είναι έτοιμο και πολύ όμορφο. Συνολικά θα είναι μεγαλύτερο από το υπάρχον, πιο μοντέρνο και θα απευθύνεται σε νέους. Θα κυκλοφορήσει σε υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις στις αρχές του 2024», είχε τονίσει πριν από λίγες μέρες ο CEO του brand, Luca Napolitano, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του concept Pu&Ra.

Ωστόσο, στις επόμενες φράσεις του ήρθε η «αποκάλυψη», όπως ο ίδιος ανέφερε ή, έστω, η επίσημη επιβεβαίωση των πληροφοριών που υπήρχε: «Θα ακολουθήσει το 2025 η έκδοση HF. Θα είναι πιο φαρδιά κατά 4 cm, με μικρότερη απόσταση από το έδαφος, πιο ‘θορυβώδες’ και με εξαιρετική επιτάχυνση, καθώς θα έχει 240 PS».

Η επιστροφή των αρχικών HF (High Fidelity), μετά από 25 χρόνια, μοιάζει με μουσική στα αυτιά των φίλων του αυτοκινήτου. Ποιος ξεχνά, άλλωστε, τις εκδόσεις HF της Delta, που κυριάρχησαν στα Παγκόσμια Πρωταθλήματα Ράλι. Και μια έκδοση 240 PS, στο αμάξωμα του Ypsilon, αναμένεται να προσφέρει μεγάλες συγκινήσεις.

Ο Napolitano, ωστόσο, δεν ξεκαθάρισε τι κινητήριο σύνολο θα έχει το Ypsilon HF. Δημοσιεύματα σε γαλλικάαλλά και ιταλικά sites υποστηρίζουν ότι τις περισσότερες πιθανότητες συγκεντρώνει η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση και όχι υβριδική. Επίσης, δεν υπάρχει ασφαλή πληροφόρηση για το αν θα πρόκειται για έκδοση Integrale, δηλαδή τετρακίνητη.

Στην ηλεκτρική πλατφόρμα CMP της Stellantis προκύπτουν, μέχρι στιγμής, ηλεκτροκινητήρες απόδοσης έως 156 PS, με τη συνδρομή μπαταριών ενεργειακής χωρητικότητας 51 kWh. Πώς θα μπορέσει να «καλυφθεί», αμιγώς ηλεκτρικά, η απόσταση μέχρι τους 240 PS; Οι Ιταλοί υποστηρίζουν ότι είτε μπορεί να προκύψει μια μεγαλύτερη μπαταρία είτε να προστεθεί και δεύτερος ηλεκτροκινητήρας, «εξασφαλίζοντας», με αυτό τον τρόπο, την τετρακίνηση.

Πηγή: L'argus