Ολοκληρώνεται η παραγωγή του Audi R8 - Αβέβαιο το μέλλον του εμβληματικού sportscar


Η Audi επιβεβαίωσε ότι το R8 GT θα αποτελέσει το «κύκνειο άσμα» της σειράς, ανοίγοντας χώρο στη γκάμα για έρθουν νέες προτάσεις.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 25/11/2022

Η Audi επιβεβαίωσε στο αμερικανικό Car and Driver ότι η αυλαία του Audi R8 θα πέσει μετά το τέλος του 2023, ενώ η αντικατάστασή του είναι αρκετά αμφίβολη. Το ερχόμενο έτος θα αποτελέσει την καταληκτική χρονιά του εμβληματικού μοντέλου, το οποίο θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις, την RWD των 570 PS, την Quattro, και την GT.

Το R8 πρωτοεμφανίστηκε το 2008 και η πρώτη του έκδοση ήταν διαθέσιμη είτε με έναν V8 χωρητικότητας 4,2 L, είτε με έναν V10 των 5,2 L. Με τον ερχομό της δεύτερης γενιάς το 2017, η Audi κατήργησε τον V8, διατηρώντας τον V10, ο οποίος κρύβεται κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα του μοντέλου μέχρι και σήμερα. 

Παρόλο που οι πωλήσεις του R8 άγγιζαν μόλις τις 100 ετησίως, το supercar αποτέλεσε σημαντικό πυλώνα στην εξέλιξη των μοντέλων του τμήματος RS της εταιρείας. 

Η αντικατάσταση του Audi R8 δεν είναι στα σκαριά, όπως δήλωσε εκπρόσωπος της Audi στο αμερικανικό Car and Driver. Φήμες αναφέρουν τη δημιουργία ενός ηλεκτρικού R8, το οποίο θα ονομάζεται RNext, με την Audi να διαψεύδει τα συγκεκριμένα δημοσιεύματα. Ακόμα κι αν αυτό αποτελέσει πραγματικότητα, το εξηλεκτρισμένο R8 δε θα καταφτάσει στην αγορά πριν το 2029, παρόλο που αρκετές πηγές αναφέρουν ότι κάτι τέτοιο μπορεί να υλοποιηθεί μέχρι και πριν το 2025.

Όσο για τα γενικότερα πλάνα εξηλεκτρισμού της γερμανικής εταιρείας, η Audi σκοπεύει να λανσάρει μία πλήρως ηλεκτρική έκδοση του TT, ενός εξίσου εμβληματικού μοντέλου, το οποίο έχει καταγράψει εξαιρετικές επιδόσεις όσον αφορά στις πωλήσεις και στις τρεις γενιές του.