Όμιλος Hyundai: Όλα τα μοντέλα θα καθορίζονται από λογισμικό μέχρι το 2025 (photos)


Το Hyundai Motor Group παρουσίασε το πλάνο του για τον «επαναπροσδιορισμό των αυτοκινήτων με τεχνολογία λογισμικού» και over-the-air ενημερώσεις ανά πάσα στιγμή.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ
  • 12/10/2022

Τα σχέδιά του για την επόμενη μέρα της κινητικότητας αποκάλυψε ο Όμιλος Hyundai την Τετάρτη (12/10), παρουσιάζοντας τις νέες τεχνολογίες λογισμικού και το όραμα για αυτοκίνητα πλήρως συνδεδεμένα, που θα μπορούν να αναβαθμιστούν online, χωρίς να απαιτείται η μετάβαση σε εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο.

Πρόκειται για τα λεγόμενα Οχήματα που Καθορίζονται από Λογισμικό (Software Defined Vehicles). Θα είναι πιο ασφαλή, ενημερωμένα ανά πάσα στιγμή με τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις, ακόμα και μετά την πώλησή τους στους ιδιοκτήτες τους και θα παρέχουν απρόσκοπτα συνδεδεμένες εμπειρίες μετακίνησης και μεγαλύτερη αξία μεταπώλησης.

Στόχος του Ομίλου είναι όλα τα μοντέλα της Hyundai, της KIA και της Genesis να λειτουργούν ως SDV μέχρι το 2025 και αυτό δεν αφορά μόνο τα EV, αλλά και τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης που ήδη κυκλοφορούν, όσο παλιά και αν είναι.

Αυτό θα επιτευχθεί με την επένδυση σχεδόν 13 δισ. ευρώ για την ανάπτυξη ενός παγκόσμιου κέντρου λογισμικού, ενός συστήματος αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 και δύο νέων πλατφορμών ηλεκτρικών οχημάτων.

Ο δρόμος προς το στόχο δημιουργίας του «Οίκου Λογισμικού» που οραματίζεται η εταιρία για να αποτελέσει τη βάση της νέας εποχής κινητικότητας, περιλαμβάνει 5 ορόφους: Την Πλατφόρμα οχήματος, την Ηλεκτρολογική/Ηλεκτρονική Αρχιτεκτονική, την Πλατφόρμα λογισμικού, την Πλατφόρμα δεδομένων και το Μέλλον της κινητικότητας.

«Η ολιστική προσέγγισή μας θα εξουσιοδοτήσει το Hyundai Motor Group να ηγηθεί του μετασχηματισμού στο πρότυπο κινητικότητας», δήλωσε ο Chung-Kook Park, πρόεδρος του τμήματος R&D της εταιρείας.

Αναπτύσσοντας το software σε συνδυασμό με το hardware, η Hyundai δεσμεύεται να «μειώσει σημαντικά τον χρόνο που απαιτείται για όλες τις διαδικασίες μαζικής παραγωγής, συμπεριλαμβανομένου του προγραμματισμού, του σχεδιασμού και της κατασκευής». Αυτό, με τη σειρά του, θα προσφέρει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, χαμηλότερο κόστος και μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους.

Οι Νοτιοκορεάτες θα αναπτύξουν δύο νέες πλατφόρμες ηλεκτρικών οχημάτων το 2025, την eM και την eS. Ακολουθούν την αρχιτεκτονική e-GMP που στηρίζει το νέο κύμα EV της εταιρείας, όπως τα Hyundai Ioniq 5, Kia EV6 και Genesis GV70. Η eM θα προσφέρει 50% αύξηση στην αυτονομία σε σχέση με τα τρέχοντα EV και θα υποστηρίζει επίσης αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3 και υψηλότερο. Η πρεμιέρα της Level 3 αυτόνομης οδήγησης θα γίνει σε μια νέα έκδοση του συστήματος Highway Driving Pilot για το Genesis G90 μέχρι το τέλος του έτους.

Η αρχιτεκτονική eS έχει σχεδιαστεί ως για ειδικά κατασκευασμένα οχήματα ή PBV. Αυτά τα επαγγελματικά οχήματα στόλου, προσαρμοσμένα για παράδοση και μεταφορά, αποτελούν βασικό στοιχείο της στρατηγικής της KIA.

Όσο για τις ενημερώσεις over-the-air, θα είναι διαθέσιμες για όλα τα οχήματα από το 2025 και θα υποστηρίζονται από ένα εσωτερικά αναπτυγμένο Λειτουργικό Σύστημα Συνδεδεμένου Αυτοκινήτου (Connected Car Operation System ή ccOS). Χρησιμοποιώντας αυτό το σύστημα, η Hyundai σχεδιάζει να αρχίσει να προσφέρει υπηρεσίες Feature on Demand το 2023. Αυτό θα επιτρέψει στους πελάτες να αγοράσουν ψηφιακά χαρακτηριστικά και λειτουργίες προσαρμοσμένες στα αυτοκίνητά τους.

Σύμφωνα με την Hyundai, η προσαρμόσιμη τεχνολογία συνδεσιμότητας θα λειτουργεί με «καταπληκτικές ταχύτητες». Και η εταιρεία αναμένει περίπου 20 εκατ. οχήματα να εγγραφούν στην υπηρεσία μέχρι το 2025.

Για να επεξεργαστεί όλα τα δεδομένα που διέρχονται από τα νέα οχήματα του Ομίλου Hyundai Motor Group, με επίκεντρο το λογισμικό, η εταιρεία θα συνεργασία με την NVIDIA, χρησιμοποιώντας ημιαγωγούς υψηλής απόδοσης αλλά και συνολικά, για την ανάπτυξη εξελιγμένης εμπειρίας οδήγησης, με αυξημένα επίπεδα ασφάλειας, άνεσης αλλά και infotainment.

Τέλος, σε ερώτηση για τα πλεονεκτήματα και τα στοιχεία διαφοροποίησης που θα έχει το λογισμικό της Hyundai σε σχέση με ανταγωνιστών όπως η Tesla, οι Νοτιοκορεάτες ξεκαθάρισαν ότι αν και είναι δύσκολη η διαδικασία της σύγκρισης, είναι βέβαιοι ότι θα παρουσιάσουν ένα πολύ ανταγωνιστικό πακέτο στην υπηρεσία του καταναλωτή.