Όποιος προλάβει! Η Toyota αποκάλυψε πόσες GR Corolla θα παράγει ετησίως


Οι Ιάπωνες γνωρίζουν καλά ότι το νέο hothatch θα πουλήσει σαν… ζεστό κουλούρι ωστόσο σκοπεύουν να κρατήσουν χαμηλά την παραγωγή για έναν συγκεκριμένο λόγο.

  • 10/4/2022

Η αποκάλυψη της νέας Toyota GR Corolla άνοιξε για τα καλά την όρεξη των petrolheads που περίμεναν πως και πως την επίσημη παρουσίαση. Οι Ιάπωνες έδωσαν όλες τις απαντήσεις που ήθελαν να ακούσουν οι υποψήφιοι αγοραστές και πλέον αυτό που μένει είναι να ανακοινωθεί η τιμή του μοντέλου αλλά και οι μονάδες που θα κατασκευαστούν.

Μπορεί πιο σημαντικό να μοιάζει το πρώτο, ωστόσο το δεύτερο είναι αυτό που έχει περισσότερη ουσία και θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό αν τελικά καταφέρουν όλοι αυτοί που -έχουν τα χρήματα και- περιμένουν υπομονετικά για να πάρουν στα χέρια τα κλειδιά της νέας πρότασης.

Με δηλώσεις του στο Road And Tracko επικεφαλής του τμήματος Marketing, Mike Tripp, έκανε γνωστό πως η Toyota σκοπεύει να ακολουθήσει την τακτική των εταιρειών που κατασκευάζουν supercars, κρατώντας χαμηλά την παραγωγή ώστε να διατηρήσουν τον ξεχωριστό χαρακτήρα του μοντέλου.

Αυτή η απόφαση δεν έχει να κάνει με τις παραγωγικές δυνατότητες της μονάδας που βρίσκεται στο Motomachi της Ιαπωνίας, αλλά με τη φιλοσοφία της Toyota σχετικά με τη διάθεση του hothatch στις αγορές.

Σύμφωνα με τον Trip κάθε χρόνο υπολογίζεται ότι θα κατασκευάζονται συνολικά 8.000 μονάδες ενώ για φέτος αυτός ο αριθμός θα είναι κοντά στις 6.000. Στους παραπάνω αριθμούς συγκαταλέγονται και οι μονάδες της ειδικής έκδοσης Circuit η οποία θα κατασκευάζεται ετησίως με τέτοιο ρυθμό ώστε κάθε αντιπροσωπεία να παραλαμβάνει... μία και μοναδική! Αυτό σημαίνει ότι κάθε χρόνο θα βγαίνουν από την γραμμή παραγωγής 1.250 αυτοκίνητα!

Όπως μπορεί να αντιληφθεί ο καθένας, ο συγκεκριμένος αριθμός είναι πολύ μικρός και αυτό σημαίνει ότι στις αντιπροσωπείες θα δημιουργηθεί πανικός ώστε να εξυπηρετηθούν όλοι όσοι βλέπουν την Toyota GR Corolla ως το επόμενο αυτοκίνητό τους.

Μάλιστα η ζήτηση για το μοντέλο εκτοξεύτηκε ακόμα περισσότερο σε όλες τις αγορές, μετά την απόφαση που πήρε η Subaru να μην παρουσιάσει τελικά την STI έκδοση του WRX, σκορπίζοντας απογοήτευση σε όσους περίμεναν υπομονετικά την έλευσή του.